کد خبر: 33473
A

برگزاری مراسم گلریزان برای زلزله زدگان در سنقرو کلیایی

مراسم گلریزان برای کمک به زلزله زدگان شهرستان های غرب استان کرمانشاه، با حضور مسئولان و جمعی از خیران در باشگاه باستانی پوریای ولی سنقر و کلیایی برگزار شد.

برگزاری مراسم گلریزان برای زلزله زدگان در سنقرو کلیایی
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، فرماندار سنقر و کلیایی روز سه شنبه در این مراسم گفت: حرکت خودجوش اقشار مختلف مردم این شهرستان در هفته گذشته در خصوص کمک به حادثه دیدگان زلزله و کاستن از دردهای آنها بسیار ارزشمند است که در تاریخ کارهای نیک مردم سنقر و کلیایی ماندگار خواهد شد.
یاور محمدی با بیان اینکه خداوند انسان را مورد آزمایش قرارمی دهد تا حال او در موقع گشاده دستی و یا تنگ دستی آشکار شود، گفت: تغییر سرنوشت مصیبت دیدگان در زلزله هفته گذشته در مدت چند ثانیه نشانه حکمت الهی است که در آن هم تنگ دستی و هم فرصت گشاده دستی به انسان داده می شود.
وی افزود: این مصیبت ها و تنگ دستی ها ماندگار نیست و اگر گشاده دست باشیم اما مواظب نباشیم آن هم ماندگار نخواهد بود و ارزش خود را از دست خواهد داد.
فرماندار سنقرو کلیایی گفت: بزرگی و کرامتی که در وجود خداوند هست در وجود بندگان خدا هم قرار داده شده و بسیاری از انسانها همواره در مسیر درست و ارزشمند قدم بر می دارند.
محمدی، کمک به افراد نیازمند و درمانده را سیره و روش ائمه اطهار و مولا علی (ع) دانست و گفت: حوادثی مانند زلزله در شهرستانهای غرب استان به عنوان سفره ای است که از سوی خداوند گسترده شده و فرصتی است که انسانهای نیکو کار می توانند در مسیر ائمه اطهار قدم بردارند.
وی افزود: هر کسی با بخشش قسمتی هر چند کوچک از دارایی خود و گرفتن دست های نیازمند زلزله زدگان، در راستای تقویت فرهنگ کمک رسانی و نوع دوستی در مقابل کینه ورزی گامهای ارزشمندی خواهد بر داشت.
اجرای حرکات ورزشی زورخانه ای توسط ورزشکاران باستانی کار از دیگر برنامه های مراسم گلریزان در سنقر و کلیایی بود.
سنقر و کلیایی با 82 هزار نفر جمعیت در فاصله 85 کیلومتری شمال شرق کرمانشاه واقع شده است.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر