کد خبر: 33955
A

پیوند انقلاب اسلامی با عاشورا موجب خنثی شدن توطئه دشمنان شد

تهران – ایرنا - فرمانده لشگر عملیاتی و مدافعین حرم سپاه محمد رسول الله (ص) گفت : پیوند انقلاب اسلامی ملت ایران با فرهنگ عاشورا موجب خنثی شدن تمامی توطئه های دشمنان قسم خورده اسلام شد.

پیوند انقلاب اسلامی با عاشورا موجب خنثی شدن توطئه دشمنان شد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، سردار حسین اسداللهی پنجشنبه شب در یادواره شهید محسن خزاقی ، نخستین شهید دفاع مقدس ورامین که در روستای جعفرآباد اخوان از توابع بخش مرکزی این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: دفاع مقدس مردم و بسیجیان ایران در برابر هجوم همه جانبه دشمنان اسلام ، رنگ و بوی اهل بیت (ع) و قیام عاشورای حسینی داشت و به همین خاطر است که دفاع ملت ایران دفاعی مقدس محسوب می شود.
وی افزود: اگر این روزها پیاده روی های اربعین و اجتماع چند میلیونی مردم دنیا شکل گرفته است، نتیجه رشادت ها و جانفشانی های شهدا، جانبازان، آزادگان و رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس و پس از آن جبهه مبارزه با نیروهای تروریسی داعش است.
اسداللهی تصریح کرد: قلب ملت ایران با پرچم اهل بیت عصمت و طهارت و فرهنگ عاشورا پیوند خورده و اتفاقات پس از دفاع مقدس که توسط دشمن شکل گرفت نیز با همین گره خوردن قلب ها به اهل بیت (ع) خنثی شد.
وی با اشاره به دفاع همه جانبه مدافعان حرم از حریم اهل بیت عصمت و طهارت و نابودی گروه های تروریستی داعش گفت : مدافعان حرم راه ایثارگران دوران دفاع مقدس را در امتداد شهدای دشت کربلا ادامه داده و نگذاشتند که ظلم و ستم بر مظلومیت ملت های مسلمان منطقه پیروز شود.
فرمانده لشگر عملیاتی و مدافعین حرم سپاه محمد رسول الله (ص) گفت: شهدای ایران اسلامی ، چه شهیدان دوران هشت سال دفاع مقدس و چه شهدای مدافع حرم ، مؤلفه حقیقی نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند که همچون شمع درخشانی، جهان را روشن کرده اند.
وی با تقدیر از نقش مردم شهرستان ورامین در طول دوران هشت سال دفاع مقدس و دفاع از حریم ولایت در مبارزه با نیروهای تروریستی داعش گفت : هر جا نام انقلاب و شهدا و دفاع از نظام اسلامی است، نام شهرستان ورامین می درخشد.
در پایان این مراسم از خانواده شهید محسن خزاقی تقدیر به عمل آمد.
شهید محسن خزاقی در سوم مهر 1357 در مرز جنوبی ایران و عراق به شهادت رسید و پیکر پاک و مطهرش در گلزار شهدای روستای جعفرآباد اخوان به خاک سپرده شد.
دشت ورامین در طول دوران هشت سال دفاع مقدس یک هزار و 400 شهید تقدیم اسلام کرده است.
ورامین با 300 هزار نفر در 35 کیلومتری جنوب شرق تهرن واقع شده است.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر