کد خبر: 34237
A

30طرح محرومیت زدایی در کهگیلویه و بویراحمد در دست اجراست

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد و بویراحمد گفت: 30 طرح محرومیت زدایی در مناطق مختلف این استان در دست اجراست.

30طرح محرومیت زدایی در کهگیلویه و بویراحمد در دست اجراست
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، سردار یدالله بوعلی روز شنبه در آیین بهره برداری از طرح های اقتصاد مقاومتی گچساران ، افزود: این تعداد طرح با اعتباری افزون بر 200 میلیارد ریال و از محل اعتبارات محرومیت زدایی در این استان در دست اجراست.
وی میزان پیشرفت فیزیکی این طرح ها بین 70 تا بالای 90 درصد ذکر کرد وگفت: تمامی آنها تا پایان سال جاری به بهره برداری خواهند رسید.
وی بیان کرد: این طرح ها در حوزه های مختلف شامل کشاورزی، راه روستایی، پل، احداث درمانگاه ورزش و ساخت حسینه و خانه عالم است.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: طرح هایی که در استان با همفکری قرارگاه محرومیت زدایی تعریف شده برگرفته از نیاز واقعی مردم است.
وی ابرازداشت: یکی از اولویت های اساسی بسیج و سپاه محرومیت زدایی در قالب اجرای طرح های زودبازده با رویکرد اقتصاد مقاومتی است.
سردار بوعلی با بیان اینکه سپاه در زمینه توسعه این استان تمام تلاش خود را خواهد کرد ،گفت: رشد اقتصادی و بهبود معیشت مردم، حل مشکلات آنان، آبادانی و حفظ شور و نشاط مردم برای پاسداری از نظام و انقلاب اسلامی از مهمترین اهداف اجرای طرح های محرومیت زدایی در مناطق محروم است.
2 طرح ورزشی و فرهنگی با اعتباری افزون بر 25 میلیارد ریال به مناسبت هفته بسیج در گچساران به بهره برداری رسید.
گچساران از شهرستان های هشت گانه کهگیلویه و بویراحمد و یکی از مناطق نفت خیز در جنوب ایران است.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر