کد خبر: 34328
A

معاون استاندار خوزستان: اعتماد مردم به نظام سیاسی از مولفه های اصلی قدرت نرم است

معاون استاندار خوزستان بر ارائه خدمات اجتماعی بیشتر به مردم استان تاکید کرد و گفت: قدرت نرم در فرهنگ سیاسی و اجتماعی مولفه های متعددی داشته که از مهمترین آن ها حضور، مشارکت و اعتماد مردم به نظام سیاسی است.

معاون استاندار خوزستان: اعتماد مردم به نظام سیاسی از مولفه های اصلی قدرت نرم است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، حسین حسین زاده عصر شنبه در آیین بهره برداری از قطار پنج ستاره فدک در محور جنوب اظهار کرد: راه‌اندازی این قطار پنج ستاره و برگزاری مراسم اعزام جمعی از خانواده های شهدای مدافع حرم به مشهد مقدس در نخستین روز آغاز فعالیت این قطار یکی از اقدامات شایسته و قابل تقدیر است.
وی افزود: در چهار دهه اخیر حضور همیشگی مردم در لحظه های سخت و سنگین نشان دهنده اعتماد و مشارکت آن ها به نظام سیاسی کشور بوده که باید همواره تقویت شود.
معاون استاندار خوزستان ادامه داد: حفظ این مولفه به رضایت مردم از سیستم نظام برمی گردد و تمام اقدامات لازم در مسیر ارائه خدمات بهتر به مردم، می تواند پیامدهای مثبتی را برای کشور به دنبال داشته باشد.
وی بیان کرد: اکنون در خوزستان به دلیل برخی از مشکلات طبیعی، میانگین رضایت عمومی نسبت به میانگین کشوری پایین تر است که اقداماتی نظیر راه اندازی این خط ریلی می تواند میزان رضایتمندی مردم را افزایش دهد.
حسین زاده اظهار کرد: خدمات رسانی به مردم یکی از اصلی ترین وظایف حکومت و دولت تدبیر و امید به شمار رفته و هرگونه تلاش برای افزایش این خدمت رسانی ، بی شک تاثیرات مطلوبی را در جامعه می گذارد.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر