کد خبر: 34371
A

زنده نگه داشتن فرهنگ شهادت استحکام بخش نظام در مقابل تهدیدات است

امام جمعه دهلران تاکید کرد: اگر می خواهیم نظام در مقابل تهدیدات پیش رو مصون بماند ، باید فرهنگ ایثار و شهادت طلبی در جامعه زنده بماند.

زنده نگه داشتن فرهنگ شهادت استحکام بخش نظام در مقابل تهدیدات است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، حجت الاسلام سید محسن موسوی شامگاه شنبه در یادواره شهید سید هادی موسوی و شهدای منطقه دشت عباس اظهار کرد: روحیه جهاد و شهادت طلبی است که توانسته ایران اسلامی را در جهان و منطقه سربلند کند.
وی افزود: اعتقاد به فرهنگ شهادت موجب استحکام نظام مقدس جمهوری اسلامی در برابر دشمنان می شود، امروز همه وظیفه داریم ادامه دهنده راه شهدا باشیم و از آرمان های انقلاب دفاع کنیم.
فرماندار دهلران نیز در این مراسم با گرامیداشت هفته بسیج و تسلیت شهادت امام حسن عسکری (ع) گفت: رشادت و حماسه آفرینی مردم این شهرستان در تاریخ هشت سال دفاع مقدس ماندگار است.
سید حسینعلی موسوی به نقش یادواره های شهدا در استحکام بخشی بین نسل جوان و ارزش ها اشاره کرد و یادآور شد: هشت سال دفاع مقدس باید بیش از پیش برای مردم و بویژه نسل جوان تبیین شود.
وی نقش برنامه های فرهنگی در استمرار نظام ، وحدت و انسجام در جامعه را یادآور شد و تاکید کرد: برنامه های فرهنگی ، انسجام و وحدت ملی از فاکتورهای مهم استمرار حاکمیت و زنده نگه داشتن ارزش ها در جامعه هستند.
شهرستان 65 هزار نفری دهلران در 228 کیلومتری جنوب ایلام در دوران دفاع مقدس با توجه به حدود 200 کیلومتر مرز با کشور عراق صحنه رشادت طلبی رزمندگان اسلام در مقابل دشمن بعثی بود.
وقوع 10 عملیات کوچک و بزرگ و تقدیم 300 شهید سند افتخار مردم دهلران در دفاع مقدس است.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر