کد خبر: 35081
A

فرماندار چاراویماق: مجمع خیرین ازدواج فرصتی مناسب برای ترویج سبک زندگی ایرانی و اسلامی است

فرماندار چاراویماق با تاکید بر ضرورت آماده سازی بستر مناسب برای ازدواج جوانان در قالب مجمع خیرین ازدواج، گفت: تشکیل و ساماندهی مجمع خیرین ازدواج می تواند فرصتی مناسب برای ترویج سبک زندگی ایرانی و اسلامی مدنظر رهبر معظم انقلاب باشد.

فرماندار چاراویماق: مجمع خیرین ازدواج فرصتی مناسب برای ترویج سبک زندگی ایرانی و اسلامی است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، رحیم بلال زاده روز چهارشنبه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان این شهرستان، هدف از تشکیل مجمع خیرین ازدواج را حمایت از ازدواج جوانان عنوان کرد و افزود: آماده سازی بسترمناسب برای ازدواج آسان جوانان، ارائه مشاوره ‌های لازم، کمک به زوج های جوان و تهیه جهیزیه برای نیازمندان از دیگر اهداف تشکیل این مجمع است.
وی گفت: هم اکنون بحث امور خیریه و نیکوکاری به سمت و سوی تخصصی شدن سوق پیدا می کند و این نهادها در بیشترحوزه ها به صورت نظام مند فعالیت می کنند.
بلال زاده افزود: خیرین امر ازدواج می‌ توانند در حل بسیاری از مشکلات جوانان در شرف ازدواج داشته باشند و در تسهیل ازدواج جوانان اقدامات موثری انجام دهند.
وی ادامه داد: هم اکنون در جامعه جوانانی هستند که به دلیل مشکلات اقتصادی و بیکاری قادر به ازدواج نیستند که این امر آسیب‌های اجتماعی زیادی را به دنبال دارد و باید برنامه ‌ریزی شود تا با استفاده از ظرفیت های مختلف از جمله خیرین روند ازدواج جوانان تسهیل شود.
در این جلسه هفت نفر به عنوان هیات موسس مجمع خیرین ازدواج معرفی و همچنین مرتضی اللهیاری به عنوان رئیس مجمع خیرین شهرستان چاراویماق انتخاب شد.
شهرستان چاراویماق با حدود 39 هزار نفر جمعیت در 150 کیلومتری جنوب شرقی تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر