کد خبر: 35305
A

طرح جوادالائمه با هدف ایجاد محله پاک در خراسان جنوبی اجرا می شود

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: طرح جوادالائمه (طرح کرامت) با هدف ایجاد محله پاک در پارک ها و مدرسه ها اجرا می شود.

طرح جوادالائمه با هدف ایجاد محله پاک در خراسان جنوبی اجرا می شود
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، سردار علی قاسمی روز پنجشنبه در نخستین همایش استانی محله پاک در بیرجند افزود: اولویت طرح کرامت در محله هایی است که با معضل اعتیاد مواجه بوده و اکنون رو به پاکی و بهبودی است.
وی با اعلام اینکه این طرح نخستین بار در کشور اجرا شده و آزمایشی است گفت: نباید زود دلسرد شد و همه دستگاه های مربوط کمک کنند که این طرح با کیفیت مطلوب اجرا شود.
وی یادآور شد: همه طرح های بسیج مانند قرارگاه پیشرفت و آبادانی و طرح محله محور برای این است که هر جایی به هر دلیل مستضعف باقی مانده، آباد شود.
فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی بیان کرد: در اسلام همه افراد با هر رنگ، چهره و نژاد با هم برابر هستند و همه بنده خدا هستیم و امتیاز برتری فقط تقواست.
وی گفت: اعتیاد آسیب های زیادی را در پی داشته و خانواده ها را از هم می پاشد که به همین دلیل بسیج و سپاه به دنبال رفع این معضل است.
سردار قاسمی افزود: با تشکیل قرارگاه جوادالائمه (ع) امکاناتی را که دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بیرجند و نیروی انتظامی دارد، ساماندهی کرده ایم چون وظیفه ما صیانت از انقلاب و بررسی مشکلات انقلاب است.
وی یادآور شد: اگر جایی دستگاهی مشکل داشت ابتدا به کمکش رفته و سپس موضوع را منتقل می کنیم، راهکار پیشنهاد کرده اما مبارزه سلبی نمی کنیم چون مبارزه ما فقط ایجابی است.
فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) استان در بخش دیگر سخنانش گفت: ایران اسلامی انسان محور است و به انسان نگاه ابزاری ندارد، هدف از انقلاب ما حفظ و احیای کرامت انسان است.
وی افزود: همه ساختارهای فرهنگی و دینی که بعد از انقلاب ایجاد شده برای کرامت بخشیدن به انسان است.
وی یادآور شد: انسانی که مثل انسان غربی در حال نابودی بود در انقلاب اسلامی نجات یافت و همه تلاش دشمن به بردگی کشیدن ما بود تا ما را از اوج به ذلت بکشد.
قاسمی گفت: مساوات از دیگر ابزار تحقق کرامت انسان است بنابراین فردی که در روستای دهسلم، ماده کاریز و ماهیرود است با فردی که در تهران زندگی می کند، فرقی ندارد.
وی افزود: زمانی بعضی افراد می گفتند رای مردم شمال شهر تهران از رای کسی که در بیابان زندگی می کند، متفاوت است که این حرفی اشتباه بود.
وی اظهار کرد: همه امکانات کشور نباید در یک نقطه جمع شود و عده زیادی محروم باشند.
استان مرزی خراسان جنوبی با 11 شهرستان حدود 800 هزار نفر جمعیت دارد.
*خبرنگار- امیرشاهین نایبی فر*انتشار- رسول محمدحسنی
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر