کد خبر: 35697
A

محجوب:گودهای رها شده درپایتخت محل مناسبی برای بروزآسیب های اجتماعی است

عضو مجمع نمایندگان استان تهران گفت: گودهای رها شده درپایتخت به محل مناسبی برای بروزانواع آسیب های اجتماعی تبدیل شده و باید هر چه سریع تر ساماندهی شوند.

محجوب:گودهای رها شده درپایتخت محل مناسبی برای بروزآسیب های اجتماعی است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، علیرضا محجوب با هشدارنسبت به اینکه گودهای رها شده درپایتخت به محل مناسبی برای بروز انواع آسیب های اجتماعی تبدیل شده است، افزود: گودهای رها شده یکی از مهمترین چالش های اجتماعی و در واقع سرچشمه تمامی آسیب های اجتماعی پایتخت به شمار رفته و این گودها به دلایل مختلف به حال خود رها شده اند.
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه گودهای رها شده آسیب های اجتماعی زیادی را برای ساکنان ساختمان های مجاور به همراه آورده است، تصریح کرد: ساماندهی ساختمان های نیمه کاره و گودهای رها شده اهتمام جدی شورای شهر، شهرداری، مجلس و مجمع نمایندگان تهران را می طلبد.
محجوب با بیان این که شهرداری بودجه لازم برای ساماندهی گودهای رها شده را در اختیار ندارد، ادامه داد: ازسویی شاید همت لازم برای تحقق این امر را نداشته است؛ از مسئولان فعلی شهرداری انتظارهمت بیشتری داشته و تقاضا داریم که این اقدام نیمه کاره مهم اجتماعی را به اتمام برساند.
وی با بیان این که مجمع نمایندگان استان تهران تاکنون ورودی به گودهای رهاشده نداشته است، تصریح کرد: البته به عنوان نماینده تهران بازدیدی از برخی از این گودها داشتم و فجایع و آسیب های موجود در آنها را از نزدیک مشاهده کردم.
محجوب بیان داشت: به عنوان مثال در میدان امام حسین(ع) خیابان اقبال نبش خیابان شهرستانی گود رها شده ای وجود دارد که 300 تا معتاد در آنجا زندگی می کنند و به کانون انواع آسیب ها تبدیل شده این در حالی است که اقدامی در جهت تعیین تکلیف وضعیت آن انجام نشده است.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر