کد خبر: 37354
A

بکارگیری اتباع بیگانه درواحدهای توزیع و تولید مواد خوراکی ممنوع است

معاون سیاسی انتظامی فرمانداری ورامین گفت : بکارگیری اتباع بیگانه مجاز و غیر مجاز در واحدهای تولیدی و توزیعی مواد خوراکی ممنوع است و با هرگونه تخلف در این حوزه برخورد جدی می شود.

بکارگیری اتباع بیگانه درواحدهای توزیع و تولید مواد خوراکی ممنوع است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، عباسعلی سعیدیان روز سه شنبه در جلسه ساماندهی و طرد اتباع بیگانه که در محل فرمانداری ورامین برگزار شد اظهار کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی بر اساس آموزه های دینی تمام شرایط را برای حضور اتباع بیگانه در ایران اسلامی فراهم کرده اند و برادران و خواهران اتباع از تمامی خدمات نظام برخوردار می باشند ولی این امر نباید باعث شود قانون نادیده گرفته شود.
وی اظهار کرد:همچنین به کارگیری اتباع بیگانه مجاز و غیر مجاز در ادارات و نهادهای دولتی ممنوع است و پیمانکاران دستگاه دولتی حق استفاده از اتباع بیگانه غیرمجاز و بدون مجور را ندارند .
سعیدیان تصریح کرد:رعایت دستورالعمل های مربوط به ساماندهی اتباع بیگانه وزارت کشور از سوی تمامی مسئولان الزامی است .
وی با تأکید براجرای گشت های مشترک با همکاری دستگاه های مرتبط با موضوع اتباع اظهار کرد :ادارات و نهادهای مرتبط با گشت های مشترک و مستمر ، بر نحوه فعالیت اتباع بیگانه به ویژه اتباع غیر مجاز نظارت دقیق داشته و در صورت مشاهده هر نوع تخلف در به کارگیری اتباع غیر مجاز ، برخوردهای قانونی را اعمال کنند.
معاون سیاسی انتظامی فرمانداری ورامین اظهار کرد: به کارگیری از اتباع بیگانه چه مجاز و چه غیر مجاز در بخش تولید و توزیع مواد خوراکی ممنوع است و هر فردی که اقدام به این تخلف کند ، با برخورد شدید قانونی مواجه می شود.
به گفته مسئولان شهرستان ورامین بیش از یکصد هزار نفر اتباع بیگانه مجاز و غیر مجاز که اکثر آنان را اتباع افغانستان تشکیل می دهد ، در شهرستان ورامین زندگی می کنند.
ورامین با 300 هزار نفر جمعیت در 35 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر