کد خبر: 37893
A

بررسی بندهای مربوط به کمیسیون اجتماعی در لایحه بودجه سال 97 / حضور مسئولان بهزیستی و جمعیت هلال احمر در مجلس

عضوهیات رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از بررسی بندهای مربوط به این کمیسیون درلایحه بودجه سال 1397 با حضور مسئولان بهزیستی و جمعیت هلال احمر خبرداد.

بررسی بندهای مربوط به کمیسیون اجتماعی در لایحه بودجه سال 97 / حضور مسئولان بهزیستی و جمعیت هلال احمر در مجلس
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، روح الله بابایی صالح در تشریح دستور کار امروز(یکشنبه) کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از بررسی بندهای مربوط به لایحه بودجه سال 97 در نشست امروز خبر داد و گفت: در این نشست تا تبصره 11 لایحه بودجه مورد بررسی قرار گرفت.
نماینده مردم بویین زهرا درمجلس شورای اسلامی با یادآوری حضور مسئولان سازمان بهزیستی و جمعیت هلال احمر در نشست امروز افزود: مشکلات مددجویان بهزیستی دراین نشست بررسی شد و برخی نمایندگان مانند 'دهمرده' و 'کامران' و همچنین اعضای کمیسیون پیشنهادهای خود را در مورد لایحه بودجه 97 ارائه کردند.
بابایی صالح ادامه داد: در این نشست بندهایی از لایحه بودجه سال 97 مانند اعتبارات درنظر گرفته شده برای زنان بی سرپرست مورد بررسی قرار گرفت.
این نماینده مردم درمجلس دهم، یادآورشد: نمایندگان پیشنهاد دادند که اعتبارات باید به یک دستگاه تحویل داده شود که برخی نمایندگان؛ سازمان بهزیستی و برخی کمیته امداد امام خمینی (ره) را پیشنهاد کردند.
نماینده مردم بویین زهرا در مجلس دهم، اضافه کرد: همچنین برخی نمایندگان پیشنهاد کردند؛ اختیاراتی به شورای اجتماعی داده شود تا بتوانند تصمیم گیری و همچنین دستگاه متولی را خود انتخاب کند.
به گزارش خانه ملت، عضوهیات رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، افزود: بررسی بخشی از بندهای مربوط به کمیسیون به نشست فردای کمیسیون موکول شد.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر