کد خبر: 38824
A

رئیس شورای شهر تهران از وقایع اخیر در پایتخت اظهار تاسف کرد

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اظهار تاسف از وقایع اخیر در پایتخت، از وزارت کشور، نیروهای امنیتی و دولت خواست تا از وقایع اخیر در تهران به شورا گزارش ارایه کنند.

رئیس شورای شهر تهران از وقایع اخیر در پایتخت اظهار تاسف کرد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، محسن هاشمی روز سه شنبه در سی و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران از وجود برخی ناامنی ها در برخی شهرهای کشور از جمله پایتخت ابراز تاسف کرد و گفت: از منشا و سازماندهی این اتفاقات اطلاعات دقیقی به شورا داده نشده است که از وزارت کشور، نیروهای امنیتی و دولت می خواهیم گزارشاتی را به اعضای شورا ارائه کنند تا بتوانیم علاوه بر اینکه قضاوت دقیق‌تری داشته باشیم اگر کمکی از ما برمی‌آید دریغ نکنیم.
رئیس شورای اسلامی شهر تهران افزود: امیدواریم برای بهبود وضعیت حاکم بر اقتصاد و سیاست اقدامات فراتر از رویه فعلی برای تسریع تحمل اقشار متوسط و رو به پایین انجام انجام شود و مسئولان نظام با واقعیت موجود توجه کنند.
هاشمی گفت: هم افزایی همه دستگاه‌ها و قوا رفع این مشکلات را ممکن و راهکاری برای بهبود وضعیت اقتصادی، سیاسی و اجتماعی جامعه ایجاد می کند.
وی افزود: ضرورت دارد به برخی راه حل ها که در مطبوعات از سوی سیاسیون مطرح می شود، توجه بیشتری شود.
هاشمی در بخش دیگری از سخنان خود، ضمن تبریک انتخاب مرتضی الویری به عنوان رئیس شورای عالی استانها ابراز امیدواری کرد: با تلاشی که انجام می شود امکان استفاده از فرآیند و توانایی شورای عالی استان ها برای شوراهای شهر فراهم و شاهد وضعیت مناسب‌تری در شورا جهت استفاده از توانایی مجلس شورای اسلامی باشیم.
رئیس شورای اسلامی شهر تهران همچنین آغاز سال 2017 میلادی را به جهانیان تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد: امسال مانند سال گذشته، جهان دارای خشونت و التهاب نباشد و از افراطی‌گری پرهیز شود.
وی همچنین با اشاره به تاخیر در آغاز جلسه امروز شورای اسلامی شهر تهران گفت: ضمن پوزش از مدعوین و خبرنگاران که جلسه با تاخیر آغاز شد از اعضای شورا که برخی به دلیل بیماری امکان حضور در شورا را نداشتند می‌خواهیم درخواست خود را به موقع به صحن برسانند تا جلسه با تأخیر آغاز نشود.
هاشمی ابراز امیدواری کرد در ادامه روند این شورا شاهد تاخیر در آغاز جلسات نباشیم.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر