کد خبر: 38832
A

برخورد قاطع و قانونی تشکیلات قضایی با هرگونه اخلال در نظم و امنیت عمومی

رئیس کل دادگستری استان تهران از برخورد قاطع و قانونی تشکیلات قضایی با هرگونه اخلال در نظم و امنیت عمومی خبر داد و گفت: مردم هم در برابر آشوبگران و لطمه زنندگان به اموال عمومی هشیارانه خواهند ایستاد.

برخورد قاطع و قانونی تشکیلات قضایی با هرگونه اخلال در نظم و امنیت عمومی
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، از دادگستری استان تهران، غلامحسین اسماعیلی روز سه شنبه در هشتمین نشست شورای معاونان دادگستری کل استان تهران در محل سالن کنفرانس حوزه ریاست، با اشاره به حوادث اخیر در کشور این مطلب را اعلام کرد.
اسماعیلی گفت: اگر تصور کنیم که فتنه 88 به پایان رسیده و دیگر نیازی به گرامی داشت حماسه عظیم نهم دی نیست، این خود یک فتنه به شمار می رود و تقارن حوادث تلخ اخیر با سالروز حماسه نهم دی حاکی از این است که این جریان توسط دشمنان اسلام و کشور از پیش طراحی شده است.
وی ادامه داد: البته مردم با بصیرت ما در برابر آشوبگران و کسانی که به اموال عمومی لطمه می زنند ، با رعایت هوشیاری، قاطعانه خواهند ایستاد و عده ای اندک نمی توانند در برابر ملت غیور ایران اسلامی، تاب مقاومت داشته باشند؛ تشکیلات قضایی هم با بکارگیری همه ظرفیت های قانونی موجود، بویژه قضات شجاع و با انگیزه در سطوح مختلف، با اخلال گران در نظم و امنیت عمومی برابر مقررات قانونی، قاطعانه برخورد خواهد کرد.
رئیس کل دادگستری استان تهران با تبریک میلاد عیسی ابن مریم و فرارسیدن سال نو میلادی، به بیان روایتی از امام رضا(ع) با این مضمون پرداخت که اگر کسی می خواهد قوی ترین انسان ها باشد، باید به منشأ قدرت الهی توکل کند.
اسماعیلی درباره انتقال واحدهای قضایی در تهران به ساختمان های جدید ساخت، اظهارکرد: این انتقال به خوبی انجام شده و مراحل پایانی خود را سپری می کند و لازم است از توجه ریاست قوه قضائیه و مدیران ستادی قوه و همچنین همکاران قضایی و اداری و نیز پرسنل ستادی در بخش های مختلف به نحو ویژه تشکر کنم چون کار بزرگ و تحولی عظیم شکل گرفت و ساخت و سازهای موجود حدود صد و پنجاه هزار متر مربع است که تا قبل از این، میزان مساحت ساختمان های ملکی صد و بیست هزار متر مربع بود.
رئیس کل دادگستری استان تهران با بیان اینکه در آینده ای نزدیک هم پروژه های ساختمانی دیگری از جمله ساختمان محاکم تجدیدنظر استان راه اندازی شده و مورد بهره برداری قرار می گیرد، تصریح کرد: در جابجایی های صورت گرفته ، طوری عمل شد که در روند رسیدگی به پرونده ها خللی وارد نشود.
اسماعیلی بار دیگر بر حضور بموقع همکاران در محل کار خود تأکید و اظهارکرد: با توجه به مرتبط شدن سیستم حضور و غیاب با سیستم پرداخت حقوق در قوه قضائیه و همچنین یکپارچه شدن ارزشیابی همکاران، لازم شد که بخشنامه ای برای تبیین این موضوع صادر و ابلاغ شود چون وظیفه ما رفتار برابر قانون است.
براساس این گزارش، در پایان این نشست ، جلالی و فاضل حسینی که با حفظ سمت خود به عنوان رؤسای دادگستری شهرستان های ری و شهریار، ابلاغ معاونت قضایی دادگستری استان تهران را دریافت کرده اند ،اعضای جدید شورای معاونان معرفی شدند.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر