کد خبر: 40064
A

تعاونی تخصصی منابع طبیعی شهرستان فیروزکوه افتتاح شد

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان فیروزکوه از افتتاح و آغاز به کار شرکت تعاونی تخصصی و فراگیر منابع طبیعی، آبخیزداری و کشاورزی این شهرستان در آخرین روز از دهه فجر خبر داد.

تعاونی تخصصی منابع طبیعی شهرستان فیروزکوه افتتاح شد
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران؛ جمشید جویباری با اعلام این خبر افزود: این تعاونی که با حمایت این اداره کل، فرمانداری، تعاون روستایی و جهادکشاورزی شهرستان دماوند راه اندازی شده با هدف ترویج و تحکیم مشارکت همکاری و تعاون عمومی، تأمین نیازهای اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی اعضاء و در راستای کمک به تحقق عدالت اجتماعی تشکیل شده است.
وی به مزایای تشکیل این تعاونی اشاره کرد و اظهار داشت: با تشکیل این تعاونی و افزایش مشارکت پذیری شاهد ارتقاء سطح زندگی و معیشتی اعضاء و جلوگیری از مهاجرت و در نهایت فعالیت در راستای توسعه پایدار منابع طبیعی خواهیم بود.
جویباری تصریح کرد: برای تحقق اهداف مورد نظر سه گروه شامل بهره برداری کشاورزی و منابع طبیعی، فارغ التحصیلان رشته های منابع طبیعی و رشته های مرتبط و فعالان محیط زیست و منابع طبیعی جزء اعضاء این تعاونی می باشند.
دفتر این تعاونی با حضور تعدادی از مسئولان استانی و شهرستانی و اعضای آن در محل اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان فیروزکوه رسماً افتتاح شد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر