کد خبر: 41323
A

دادستانی تهران چه اتهامی به نجفی تفهیم کرد؟

اعضای شورای شهرتهران در حالی خواهان انصراف نجفی از استعفاء شده‌اند که نجفی اعلام کرده به هیچ‌عنوان حاضر به پس گرفتن استعفای خود نیست.

دادستانی تهران چه اتهامی به نجفی تفهیم کرد؟

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ خبرگزاری آنا نوشت: جلسه پایان سال اعضای شورای شهر تهران، ناگهان به جلسه اضطراری بررسی استعفای نجفی از شهرداری تهران بدل شد.

محمدعلی نجفی که تنها شش ماه از عمر مسئولیتش برای شهرداری تهران می‌گذرد، به یکباره از سمت خود استعفاء داده است. اگرچه برخی منابع، بیماری سرطان یا برخی فشارهای اعضای شورای شهر در انتصاب مدیران شهرداری را علت این استعفاء عنوان کرده‌اند، اما یک منبع آگاه علت تصمیم نجفی به استعفاء را احضار وی به دادستانی تهران اعلام کرده است.

این عضو شورای شهر تهران گفته است که نجفی به هیچ‌عنوان راضی به انصراف از استعفاء نشده و از اعضای شورای شهر خواسته است تا با استعفای وی موافقت کنند.

چند روز قبل، جعفری دولت‌آبادی، دادستان تهران، از احضار شهردار به دادسرا و تحقیق از وی خبر داده بود.

البته این عضو شورای شهر گفته است که نجفی با قرار وثیقه آزاد شده و یکشنبه آینده باید در جلسه بازپرسی شرکت کند؛ نجفی از اتهام سنگینی که به آن متهم شده، بسیار ناراحت است و گفته نمی‌تواند در چنین شرایطی به کار ادامه دهد.

اصرار اعضای شورای شهر برای ماندن نجفی در شهرداری تهران در حالی است که برخی دیگر از اعضای شورای شهر، با گزینه‌هایی مانند محسن مهرعلیزاده برای پذیرش شهرداری تهران مذاکره کرده‌اند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر