کد خبر: 42677
A

هاشمی علی رغم عدم انصراف از لیست کاندیداتوری شهرداری از ابتدا مشخص بود من جز 7نفر نیستم

رییس شورای شهر در پاسخ به این سوال که آیا گواهی سلامت هم از گزینه ها می خواهید یا خیر؟ تاکید کرد: گواهی سلامت را شوخی تلقی کردم.

هاشمی علی رغم عدم انصراف از لیست کاندیداتوری شهرداری از ابتدا مشخص بود من جز 7نفر نیستم

به گزارش دیده بان ایران؛ محسن هاشمی در جمع خبرنگاران در مورد معیارهای انتخاب 7گزینه گفت: معیار ما کارایی بود و این که مسئولین نظام نظر منفی روی آنها نداشته باشند از سوی دیگر بتواند انسجام شورا و شهرداری را با هم حفظ کند. ضمن آن که برنامه گزینه ها هم برای اعضای شورای شهر مهم است. ما اساس برنامه سوم شهرداری را تصویب کردیم که باید برنامه گزینه ها بر آن اساس باشد. در بررسی برنامه از گزینه ها جدی هستیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا گواهی سلامت هم از گزینه ها می خواهید یا خیر؟ تاکید کرد: گواهی سلامت را شوخی تلقی کردم.

رئیس شورای استان تهران به این سوال که اگر برنامه گزینه ها مورد تایید نبود، احتمال دارد که شما و عارف دوباره مطرح شوید؟ پاسخ داد: من پیشگویی نمی کنم. گزینه های مورد پسند هستند.

هاشمی در واکنش این مسئله که اگر دو نفر آخر رای مساوی بیاورند چه راهکاری را در پیش می گیرید؟ گفت: رای مساوی نشود زیرا ما 21نفر هستیم مگر آن که 20نفر حاضر شوند یا یک نفر رای ممتنع بدهد.

او در مورد عدم حضورش در 7 گزینه گفت: از ابتدا مشخص بود من جزو ۷ نفر نیستم. مشخص بود اعضا می خواستند من در شورا باشم و من رای نخواهم آورد. تعداد آرا را اعلام نکردیم زیرا احتمال داشت برای گزینه ها خوب نباشد. من گفتم که این توانایی را در خود می بینم که شهر را اداره کنم ولی نگفتم که تمایلی به شهردار شدن دارم.

وی افزود: در میان این ۷ نفر وزیر، استاندار و مسئولان شهر هم  جای گرفته اند. اعلام کردیم که مسئولیت آمدن یا نیامدن گزینه ها با اعضای پیشنهاد کننده خواهد بود.

هاشمی در پاسخ به این سوال که تنش جلسه امروز صبح در جلسه هم اندیشی چه بوده است؟ تاکید کرد: صبح هیچ کسی جلسه را ترک نکرد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر