کد خبر: 52945
A
در گفت و گو با دیده بان ایران مطرح شد؛

نظر عضو شورای شهر درباره رای نیاوردن طرح یک فوریتی مستثنی کردن شهردار تهران/ دیگر ادامه همکاری با افشانی امکان پذیر نیست!!

عضو شورای شهر پنجم تهران در رابطه با رای نیاوردن طرح یک فوریتی مستثنی کردن شهردار تهران از قانون منع به کارگیری بازنشستگان و سرنوشت کاری افشانی خاطرنشان کرد: تمامی اعضای شورای شهر تهران از این قانون تبعیت می کنند بنابراین از این پس روند همکاری اعضای شورای شهر تهران با آقای افشانی قطع می شود.

نظر عضو شورای شهر درباره رای نیاوردن طرح یک فوریتی مستثنی کردن شهردار تهران/ دیگر ادامه همکاری با افشانی امکان پذیر نیست!!

دیده بان ایران: امروز در صحن علنی مجلس یک فوریت طرح استفساریه تبصره یک قانون اصلاح منع به کارگیری بازنشستگان به هیات رئیسه تقدیم و بررسی شد که نمایندگان با ۹۴ رای موافق و ۱۲۶ رای مخالف و شش رای ممتنع از مجموع ۲۳۰ نماینده حاضر با یک فویت این طرح مخالفت کردند. بنابراین، با رای نمایندگان طرح یک فوریتی مستثنی کردن شهردار تهران از قانون منع به کارگیری بازنشستگان رای نیاورد.

در رابطه با همین موضوع زهرا نژاد بهرام، عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران، به خبرنگار دیده بان ایران گفت: تا به امروز تمامی اعضای شورای شهر تهران منتظر نظر قطعی و نهایی مجلس درباره ماندن یا رفتن افشانی بودند و در نهایت در جلسه علنی امروز مجلس تکلیف طرح یک فوریتی مستثنی کردن شهردار تهران از قانون منع به کارگیری بازنشستگان رای نیاورد.

وی ادامه داد: به همین دلیل تمامی اعضای شورای شهر تهران از این قانون تبعیت می کنند بنابراین از این پس روند همکاری اعضای شورای شهر تهران با آقای افشانی قطع می شود.

نژاد بهرام در خصوص گزینه های بعدی شهرداری تهران اظهار کرد: اعضای شورا تاکنون منتظر رای مجلس بوده اند به همین دلیل هیچ اقدامی جهت انتخاب گزینه های جایگزین افشانی نکرده اند اما از این پس انتخاب شهردار تهران در راس اقدامات اعضا قرار خواهد گرفت.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر