کد خبر: 57000
A
غلامرضا انصاری عضو سابق شورای شهر تهران در گفت و گو با دیده بان ایران؛

دستان پشت پرده و خرابکارانه پشت حادثه واژگونی اتوبوس دانشگاه آزاد وجود دارد/ بنا به چند دلیل احتمال می دهم اتوبوس دانشگاه آزاد در روز حادثه دستکاری شده باشد / عدم حضور طهرانچی در جمع معترضان شبهه برانگیز است

غلامرضا انصاری در رابطه با واژگونی اتوبوس دانشگاه آزادبیان کرد کرد: بنا به چند دلیل بنده معتقدم و احتمال می دهم اتوبوس دانشگاه آزاد در روز حادثه دستکاری شده باشد درحال حاضر با توجه به نزدیک شدن به چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی بنده معتقدم دستان پشت پرده و خرابکارانه پشت این حادثه وجود دارد تاکنون توجه ای نشده است به همین دلیل باید مسئولان مربوطه به این موضوع ورود پیدا کرده و در اسرع وقت به آن رسیدگی کنند تا از بروز دوباره و مشابه چنین حوادثی در کشور جلوگیری گردد.

دستان پشت پرده و خرابکارانه پشت حادثه واژگونی اتوبوس دانشگاه آزاد وجود دارد/ بنا به چند دلیل احتمال می دهم اتوبوس دانشگاه آزاد در روز حادثه دستکاری شده باشد / عدم حضور طهرانچی در جمع معترضان شبهه برانگیز است

دیده بان ایران: غلامرضا انصاری، عضو سابق شورای شهر تهران در گفتگو با خبرگزاری برنا در خصوص حادثه واژگونی اتوبوس دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات گفت: احتمال می دهیم که خودروی حامل دانشجویان علوم و تحقیقات در روز حادثه، دستکاری شده باشد.

 

در راستای توضیحات بیشتر در این مورد انصاری به خبرنگار دیده بان ایران گفت: بنا به چند دلیل بنده معتقدم احتمال می دهم اتوبوس دانشگاه آزاد در روز حادثه دستکاری شده باشد. این حادثه در محل بسته دانشگاه رخ داده است. از سویی دیگر نیز راننده اتوبوس فردی ماهر در عرصه رانندگی بوده است که روزانه ده ها بار این مسیر را طی می کرده و اگر اتوبوس دچار نقص فنی می بود قطعاٌ اقدام به تعمیر آن می نمود.

 

وی ادامه داد:تمامی این فرضیه ها نشان دهنده این است که این حادثه می تواند ناشی از دستکاری اتوبوس باشد.

 

عضو سابق شورای شهر تهران همچنین خاطرنشان کرد: درحال حاضر با توجه به نزدیک شدن به چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی بنده معتقدم دستان پشت پرده و خرابکارانه پشت این حادثه وجود دارد تاکنون توجه ای نشده است به همین دلیل باید مسئولان مربوطه به این موضوع ورود پیدا کرده و در اسرع وقت به آن رسیدگی کنند تا از بروز دوباره  و مشابه چنین حوادثی در کشور جلوگیری گردد.

 

 

وی در خصوص کلیپ منتشر شده در فضای مجازی از زیر نظر گرفتن دانشجویان معترض دانشگاه آزاد از سوی خودروی رئیس دانشگاه تصریح کرد: این موضوع نیز مشکوک است. پس از اعتراضات دانشجویان  لازم بود رئیس دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات در جمع حضور می یافت و دقایقی را به سخرانی می گذارند ولی متاسفانه از انجام این کار خودداری کرد. همین موضوع نیز شبه برانگیز است که باید از سوی مسئولان مورد بررسی قرار گیرد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر