کد خبر: 61831
A

رئیس پلیس راه استان قزوین:امروز و فردا هوای استان قزوین بارانی است، از مسافرت خودداری کنید

رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: جاده‌های استان قزوین به دلیل بارندگی همچنان لغزنده است و از رانندگان درخواست می‌شود حتی الامکان از مسافرت در روزهای آینده خودداری کنند.

رئیس پلیس راه استان قزوین:امروز و فردا هوای استان قزوین بارانی است، از مسافرت خودداری کنید

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ سرهنگ نصرالله بیگلری در گفت و گویی ضمن اشاره به حادثه برخورد ۷ دستگاه خودرو در راه‌های استان با یکدیگر اظهار داشت: سوانح امروز در ساعت ۴ بامداد در دو نقطه در مسیر اتوبان کرج به قزوین رخ داد که علت آن لغزندگی جاده بوده است.

وی بیان کرد: ۴ خودرو در یک نقطه و ۳ خودرو نیز در محدوده دیگری از اتوبان کرج به قزوین در محدوده شهر محمدیه در اثر لغزندگی جاده با یکدیگر برخورد کردند که در این سوانح تعداد مجروح شدند که در محل مورد مداوا توسط اورژانس قرار گرفتند.

رئیس پلیس راه استان قزوین اضافه کرد: تعداد ۳ نفر از مجروحان به دلیل شدت جراحات به مراکز درمانی شهر قزوین منتقل شدند و تحت رسیدگی پزشکی قرار گرفتند.

سرهنگ بیگلری یادآور شد: این سوانح بر اثر لغزندگی جاده و رعایت نشدن فاصله از خودروی جلویی رخ داده و خسارات وارد شده به خودروها بوده است.

امروز و فردا هوای استان قزوین بارانی است، از مسافرت خودداری کنید

رئیس پلیس راه استان قزوین در ادامه با اشاره به شرایط آب و هوایی در استان قزوین اظهار داشت: بر اساس پیش بینی هواشناسی امروز و فردا همچنان شاهد بارش‌های شدید و متوالی در استان قزوین خواهیم بود و به همین دلیل جاده‌های استان لغزنده است لذا رانندگان باید با احتیاط کامل و سرعت مطمئنه حرکت کنند تا از بروز حوادث احتمالی جلوگیری شود.

بیگلری بیان کرد: به دلیل تداوم بارش‌ها و لغزندگی جاده‌ها از هموطنان و رانندگان درخواست می‌کنیم حتی الامکان در روزهای یکشنبه و دوشنبه از مسافرت خودداری کنند.

رانندگان در جاده‌ها احتیاط کنند

وی در ادامه گفت: از امروز عصر پیش بینی می‌شود دور دوم بازگشت مسافران آغاز شود لذا تاکید جدی داریم در صورت سفر و بازگشت به شهرهای خود حتماً از وضعیت جاده‌ها مطلع شده و با احتیاط کامل در جاده‌ها حرکت کنند.

رئیس پلیس راه استان قزوین تصریح کرد: رعایت فاصله از خودروی جلویی، بستن کمربند ایمنی، حرکت با سرعت مطمئنه، خودداری از سرعت و سبقت غیرمجاز، توقف نکردن در حاشیه جاده‌ها، استراحت پس از دو ساعت رانندگی و توجه به توصیه‌های پلیسی می‌تواند از بروز حوادث احتمالی جلوگیری کند.

سرهنگ بیگلری اظهار امیدواری کرد با دقت در رانندگی و رعایت اصولی ایمنی و مقررات راهنمایی و رانندگی و احتیاط کامل بازگشت مسافران نوروزی بدون حادثه و با سلامتی کامل صورت گیرد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر