کد خبر: 64329
A

توقیف وانتی با گاوصندوق‌های میلیاردی قاچاق در ملارد + جزییات

سرهنگ برزو همتی در این باره گفت: مأموران کلانتری ۱۵ یوسف آباد قوام هنگام گشت زنی در محورهای مواصلاتی به یک دستگاه خودروی وانت با یک سرنشین مشکوک شده و آن را متوقف کردند. او افزود: مأموران انتظامی در بازرسی از قسمت بار خودرو توقیفی ۱۵ عدد گاو صندوق خارجی قاچاق کشف و در این رابطه یک نفر را دستگیر کردند.

توقیف وانتی با گاوصندوق‌های میلیاردی قاچاق در ملارد + جزییات

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ سرهنگ برزو همتی در این باره گفت: مأموران کلانتری ۱۵ یوسف آباد قوام هنگام گشت زنی در محورهای مواصلاتی به یک دستگاه خودروی وانت با یک سرنشین مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

او افزود: مأموران انتظامی در بازرسی از قسمت بار خودرو توقیفی ۱۵ عدد گاو صندوق خارجی قاچاق کشف و در این رابطه یک نفر را دستگیر کردند.

سرهنگ همتی ادامه داد: متهم در بازجویی‌های پلیسی به جرم خود اعتراف و اقرار کرد محموله قاچاق کشف شده را به صورت غیرقانونی بارگیری و قصد انتقال آن به پایتخت را داشته است.

براساس گزارش سایت پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان ملارد با بیان اینکه ارزش ریالی کالای مکشوفه توسط کارشناسان دو میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال برآورد شده است، گفت: متهم پس از تشکیل پرونده، تحویل مرجع قضائی شد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر