کد خبر: 66223
A

واکنش تند بازیگر سینما به ماجرای زدن مُهر، کف دست زنان در استادیوم ارومیه/ با هیچ آقایی نباید خندید، یا صمیمانه رفتار کرد!

پست آخر پرستو گلستانی درباره مردان به قدری حاشیه‌ساز شد که او ابتدا کامنت‌های آن را بست و بعد هم به‌ طور کامل مطلب را از صفحه‌اش حذف کرد.

واکنش تند بازیگر سینما به ماجرای زدن مُهر، کف دست زنان در استادیوم ارومیه/ با هیچ آقایی نباید خندید، یا صمیمانه رفتار کرد!

در حاشیه بازی تیم‌ملی والیبال مقابل روسیه اتفاق حیرت‌انگیزی در ارومیه رخ داد. مسئولان پس از بازرسی زنان و پیش از ورودشان به سالن مهر تأیید کف دست آنها حک کردند. این اقدام برای تماشاگران مرد اتفاق نیفتاد و همین مسأله به یکی از نکات مورد بحث در فضای مجازی تبدیل شد.
 زشت‌تر از مهر تأییدزدن کف دست تماشاگران زن اتفاقی می‌تونست رخ بده؟
 واقعا خجالت نکشیدند به زنان گفتن دستتون رو بیارید مهر بزنیم؟
 همه چیز رو هم سیاه نبینیم. بعضی وقت‌ها این کار رو می‌کنن که اگر کسی رفت بیرون،‌ با نشون‌دادن مهر دوباره بتونه بدون مشکل بیاد داخل.
 مهرزدن روی دست زنان زشت نبود،‌ شرم‌آور بود. اگر برای آقایان هم اتفاق می‌افتاد، انتقادی نبود، ولی چون فقط برای زنان اتفاق افتاد، شرم‌آوره.
 زنان تماشاگر عزیز چرا اجازه دادن که مهر بخوره کف دستشون؟
 نکته مهرزدن نیست، حتی اگر برای سهولت در عبور و مرور این کار رو کرده باشن، راه‌های بهتری نبود؟ مثلا نفری یک برچسب می‌دادن ببندن دور مچشون، یا‌ هزار و یک کار عاقلانه دیگه به جز مهرزدن کف دست!
 
پست آخر پرستو گلستانی درباره مردان به قدری حاشیه‌ساز شد که او ابتدا کامنت‌های آن را بست و بعد هم به‌ طور کامل مطلب را از صفحه‌اش حذف کرد. این بازیگر دیروز در صفحه اینستاگرام خود این مطلب را منتشر کرد: «کم‌کم دارم به این نتیجه می‌رسم که با هیچ آقایی نباید خندید، یا صمیمانه رفتار کرد، بس که این موجودات بی‌ظرفیت، بی‌جنبه و نادان هستند. پیر و جوان هم نداره.» او در  توضیح این پست نوشته بود: «البته همیشه و در همه موارد استثنا هست. اونایی که خوبن هیچ، به خودشون نگیرن، اما.» خیلی‌ها پای این مطلب به پرستو گلستانی حق دادند اما بیشتر مردان در مخالفت با او از الفاظ اهانت آمیز استفاده کردند. پرستو گلستانی در برابر این شیوه برخورد آنها کامنت‌های پست را بست و در توضیح آن نوشت: «کامنت‌ها را بستم تا بعضی از آقایان به خودکشی نیفتند.» اما بعد از چند ساعت او به‌ طور کامل این مطلب را از صفحه‌اش برداشت و شاید دلیل آن کاملا مشخص باشد؛ این‌که احتمالا از طریق پیام‌های خصوصی مورد هجوم کاربران قرار گرفته است، تسلیم شده و پست را به ‌طور کامل پاک کرده است.

IMG_33248 (1)

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر