کد خبر: 66592
A
سردار رحیمی خبر داد:

دو مامور متخلف در ماجرای درگیری با دختری در تهرانپارس بازداشت و عزل شدند

رییس پلیس پایتخت از دستگیری و عزل دو مامور متخلف در ماجرای درگیری با دختری در پارک پلیس تهرانپارس خبرداد.

دو مامور متخلف در ماجرای درگیری با دختری در تهرانپارس بازداشت و عزل شدند

به گزارش دیده بان ایران سردار حسین رحیمی درباره ماجرای درگیری با دختری در پارک پلیس تهران گفت:  ساعت ۱۶:۳۰ روز اول تیرماه در تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد که عده‌ای جوان در وضعیتی نامناسب در پارک پلیس هستند و شئونات را زیر پا گذاشته‌اند.

 

وی گفت: در این این گزارش مأموران ما که جانشین کلانتری نیز در میان‌شان بود در محل حاضر شده و در گام نخست اقدام به ارائه تذکر به این افراد کردند که افراد حاضر در محل نیز شاهد این موضوع هستند.

وی افزود: اما با آغاز تذکر مأموران ما این افراد با مأموران درگیر شده و اقدام به رفتارهای نامناسبی با مأمور ما کردند و به قانون نیز تمکین نکردند که پس از آن درگیری رخ داد.

رحیمی درباره اینکه آیا این افراد دستگیر شده‌اند، گفت: پنج نفر شامل سه مرد و دو زن جوان بازداشت شده و همچنان نیز در بازداشت پلیس هستند. جرم آنها خودداری از عمل به دستور پلیس، هنجارشکنی و درگیری با مأمور و نیز کشف حجاب است و همچنان نیز در اختیار پلیس هستند.

رحیمی درباره اینکه آیا با مأموران متخلف نیز برخورد شده است، گفت: جانشین کلانتری و یکی از مأموران کلانتری در این ماجرا بازداشت و از سمت خود عزل شده‌اند.

رحیمی درباره اینکه چرا از مأمور زن در این ماجرا استفاده نشد، خاطرنشان کرد: گزارش ما از ۱۱۰ به کلانتری واصل شده و بنا نیز  بر برخورد نبوده و همکاران ما برای تذکر به این منطقه رفته بودند که آن درگیری پیش آمد.

رییس پلیس پایتخت درباره اینکه آیا رفتار پلیس مستندسازی می‌شود گفت: ما رفتار مامورانمان را مستندسازی می‌کنیم اما در این مورد دوربین نداشتیم./ ایسنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر