کد خبر: 69393
A

طرح تعطیلی روزهای پنج‌شنبه مراکز اداری و آموزشی کشور تصویب شد

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از تصویب طرح تعطیلی مراکز اداری، آموزشی و قضایی استان های کشور در روزهای پنج‌شنبه در این کمیسیون خبر داد.

طرح تعطیلی روزهای پنج‌شنبه مراکز اداری و آموزشی کشور تصویب شد

به گزارش سایت خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از تصویب طرح تعطیلی مراکز اداری، آموزشی و قضایی استان های کشور در روزهای پنج‌شنبه در این کمیسیون خبر داد.

«سید میر حمایت میرزاده» سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با ایرنا از تصویب طرح تعطیلی روزهای پنج شنبه در همه استان های کشور به دلیل حمایت از نهاد خانواده در این کمیسیون خبر داد.

میرزاده گفت: چهار طرح به عنوان کمیسیون فرعی به آموزش و تحقیقات ارجاع شده بود؛ طرح اصلاح برخی قوانین مربوط به وکالت که مواد ۱ و ۱۷ آن به کمیسیون آموزش تحقیقات ارجاع شده بود، تصویب شد؛ همچنین طرح اساسنامه شرکت ملی گاز ایران _ مواد ۷-۳۱-۳۴-۳۶ -۸۱ و ۸۲ _ در کمیسیون آموزش و تحقیقات تصویب شد.

وی ادامه داد: در تبصره ۲ ماده ۳۱ این طرح آمده بود که اعضای هیات مدیره شرکت ملی گاز ایران می توانند همزمان تدریس نیز داشته باشند که پیشنهاد حذف این موضوع در کمیسیون آموزش داده شد.

میرزاده افزود: ماده ۱ طرح مدیریت تعارض منافع نیز در کمیسیون آموزش و تحقیقات بررسی و تصویب شد.

این طرح پس از ارائه به صحن و تصویب مجلس به قانون تبدیل می شود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر