کد خبر: 70403
A

پیگیری معاون رئیس جمهور درباره وضعیت" دختر آبی"/ دستیارم با دختر جوان و خانواده اش دیدار کرده و برای حل مشکل ریاست قوه قضاییه مکاتبه کردیم/انتظار داریم این رویه ها تکرار نشود

معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در خصوص پیگیری های معاونت امور زنان در باره وضعیت دختر هوادار استقلال که هفته گذشته خودکشی کرده بود توضیحاتی ارائه داد: در مورد دختر آبی، معاونت زنان و خانواده از هفته گذشته پیگیر وضع این دختر در بیمارستان بود که امیدوارم حالش بهبود یابد. دستیارم در بیمارستان حضور یافت و با خانواده گفتگو کردند. براساس شواهد و ضرورت با ریاست قوه قضائیه مکاتبه شد به انتظار اینکه این رویه ها تکرار نشود.

 پیگیری معاون رئیس جمهور  درباره وضعیت" دختر آبی"/ دستیارم با دختر جوان و خانواده اش دیدار کرده و برای حل مشکل ریاست قوه قضاییه مکاتبه  کردیم/انتظار داریم این رویه ها تکرار نشود
به گزارش سرویس اجتماعی سایت خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در خصوص پیگیری های معاونت امور زنان در باره وضعیت دختر هوادار استقلال که هفته گذشته خودکشی کرده بود  توضیحاتی ارائه داد:

 

معصومه ابتکار صفحه شخصی خود نوشت: در مورد دختر آبی، معاونت زنان و خانواده از هفته گذشته پیگیر وضع این دختر در بیمارستان بود که امیدوارم حالش بهبود یابد. دستیارم در بیمارستان حضور یافت و با خانواده گفتگو کردند. براساس شواهد و ضرورت با ریاست قوه قضائیه مکاتبه شد به انتظار اینکه این رویه ها تکرار نشود. 

 

photo_2019-09-08_09-40-46

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر