کد خبر: 70815
A

به دنبال ادعای خبرگزاری مهر/ غلامحسین اسماعیلی: از مجموع هشت متهم پرونده هفت تپه دو یا سه نفر کارگر هستند

سخنگوی قوه قضاییه: یکی از کارگران که از متهمان پرونده است می‌گفت به فلانی گفتم به تو چه ربطی دارد. یک عده کنار این‌ها قرار گرفتند، اعمال مجرمانه انجام دادند و پرونده را سنگین کردند اما مرتب گفته می‌شود پرونده کارگری و این‌ها را به قشر خدوم کارگر ربط می‌دهیم

به دنبال ادعای خبرگزاری مهر/ غلامحسین اسماعیلی: از مجموع هشت متهم پرونده هفت تپه دو یا سه نفر کارگر هستند

به گزارش دیده بان ایران؛ غلامحسین اسماعیلی در نشست خبری صبح امروز در پاسخ به سوالی در خصوص پرونده کارگران هفت تپه نیز گفت: رأی این پرونده قطعی نیست. سیاست کیفری هم اعلام شده و قرار شده در مرحله تجدید نظر براساس سیاست کیفری ابلاغی از سوی رئیس قوه قضاییه تصمیم‌گیری شود.

وی در واکنش به مصطلح شدن این پرونده به عنوان پرونده کارگران نیز یادآور شد: گاهی مطالب جور دیگری در ذهن افکار عمومی جا می‌افتد. از مجموع هشت متهم این پرونده دو یا سه نفر کارگر هستند و بقیه کارگر نیستند ربطی هم به حوزه کارگری ندارند. حتی یکی از کارگران که از متهمان پرونده است می‌گفت به فلانی گفتم به تو چه ربطی دارد. یک عده کنار این‌ها قرار گرفتند، اعمال مجرمانه انجام دادند و پرونده را سنگین کردند اما مرتب گفته می‌شود پرونده کارگری و این‌ها را به قشر خدوم کارگر ربط می‌دهیم در حالی که عده‌ای به ناحق سر سفره کارگران می‌نشیند، نان آن‌ها را می‌خورند و یا نان آن‌ها را آجر می‌کنند.

به گزارش دیده بان ایران؛ گفتنی است طی روزهای اخیر خبرگزاری مهر وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی هم به نقل از یک منبع آگاه نوشته بود که اسماعیل بخشی یکی از متهمان این پرونده اصلاً کارگر نبوده و در هنگام بازداشت شش و نیم میلیون تومان هم حقوق دریافت می کرده است. (اینجا)

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر