کد خبر: 79785
A

در راستای درخواست عضو شورای شهر تهران صورت گرفت؛شهرداری تهران ملزم به استفاده از مشاورین معلول در معاونتها شد

زهرا نژادبهرام، عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران، از رئیس شورای شهر درخواست کرد که برای هر یک از چهار معاونت حمل و نقل، عمران، شهرسازی و خدمات شهری، یک نماینده معلول برای رسیدگی به امور معلولین و در راستای عملیاتی کردن نظارت آنها، در نظر گرفته شود. بحث مناسب سازی شهر در همه زمینه ها منجمله حمل و نقل یا اماکن و ساختمانها و پیاده راه سازی، میادین و... در دسته این نظارت ها قرار می گیرد. نژادبهرام خبر داد که در این راستا با موافقت شهردار تهران، پیروز حناچی هم کسب و قرار شده ایشان به هر یک از معاونین مربوطه ابلاغیه ارسال و آنها را به استفاده از مشاور معلول الزام کنند.

 در راستای درخواست عضو شورای شهر تهران صورت گرفت؛شهرداری تهران ملزم به استفاده از مشاورین معلول در معاونتها شد
به گزارش سایت دیده بان ایران ؛ زهرا نژادبهرام، عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران، از رئیس شورای شهر درخواست کرد که برای هر یک از چهار معاونت حمل و نقل، عمران، شهرسازی و خدمات شهری، یک نماینده معلول برای رسیدگی به امور معلولین و در راستای عملیاتی کردن نظارت آنها، در نظر گرفته شود.
بحث مناسب سازی شهر در همه زمینه ها منجمله حمل و نقل یا اماکن و ساختمانها و پیاده راه سازی، میادین و... در دسته این نظارت ها قرار می گیرد.
نژادبهرام خبر داد که در این راستا با موافقت شهردار تهران، پیروز حناچی هم کسب و قرار شده ایشان به هر یک از معاونین مربوطه ابلاغیه ارسال و آنها را به استفاده از مشاور معلول الزام کنند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر