کد خبر: 82092
A
در جلسه شورای شهر تهران مطرح شد:

زهرا نژادبهرام: دستگاه زباله سوز اهدایی چین به ایران کجاست؟!/ مگر قرار نبود دستگاه زباله سوز بیمارستانی در اختیار تهران باشد ؟!/ یک سوم فوتی های کرونا مربوط به تهران است

از شهردار تهران میخواهم که نسبت به عدم راه اندازی دستگاه زباله سوز اقدام کنند. چرا تاکنون شرایط لازم برای ارسال هرچه سریعتر این دستگاه فراهم نشده است؟ کدام شهر و کدام دستگاه به اندازه تهران نیازمند دستگاه زباله سوز است؟!

زهرا نژادبهرام: دستگاه زباله سوز اهدایی چین به ایران کجاست؟!/ مگر قرار نبود دستگاه زباله سوز بیمارستانی در اختیار تهران باشد ؟!/ یک سوم فوتی های کرونا مربوط به تهران است

به گزارش دیده بان ایران؛ زهرا نژاد بهرام عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران در جلسه روز یکشنبه این شورا در تذکری به موضوع زباله سوز اهدایی چین به شهر تهران پرداخت و گفت: جهان امروز جهان پیوستگی ملت هاست.دردها و رنج های ملت ها را با همدیگر باید به شراکت گذاشت. لذا وقتی که در ارتباط با یک موضوعی ملتی رنج می کشد طبیعی است که ملت های دیگر نسبت به او توجه می کنند.

 

وی ادامه داد: شهرداری تهران در زمان شیوع کرونا در شهر ووهان در اوایل آغاز و در زمان قرنطینه شهر ووهان اقدامی به جا و منطقی و درست و انسان دوستانه بود که باعث افتخار شهر تهران شد.

عضو شورای شهر تهران یاد آور شد: در راستای همین اقدام دولت چین هدایایی را و مشخصا برای تهران ارسال کرد از جمله دستگاه زباله سوز بیمارستانی بود که متاسفانه من نمیدانم به چه علت که شاید کوتاهی وزارت خارجه بوده ، تا کنون اختیار  شهرداری تهران و بیمارستان های این شهر قرار نگرفته است.

به آقای حناچی تذکر میدهم از ایشان میخواهم که نسبت به عدم راه اندازی دستگاه زباله سوز اقدام کنند. چرا تاکنون شرایط لازم برای ارسال هرچه سریعتر این دستگاه فراهم نشده است؟  کدام شهر و کدام دستگاه به اندازه تهران نیازمند دستگاه زباله سوز است؟!

نژاد بهرام خاطر نشان کرد: یک سوم کشته های کرونا متعلق به شهر تهران است، شهر تهران یازده میلیون جمعیت دارد ، بیشترین میزان شیوع بیماری در شهر تهران است، بعد دستگاه به قم رفته است. به چه اجازه ای؟

مگر شهرداری تهران از  شورا اجازه گرفته بود؟ اگر این کار را کرده است دلیلش را باید از ایشان سؤال کرد. آقای هاشمی شما باید به عنوان رئیس شورا از آقای حناچی سؤال بکنید.

عضو هیت رییسه شورای شهر تهران مچنین اضافه کرد: شهرداری تهران نسبت به ارسال، نصب و راه اندازی این دستگاه در اسرع وقت اقدام کنند. اگر هم به هر دلیلی شرایطی فراهم شده که این دستگاه به جای دیگری برود صراحتا آقای شهردار این مطلب را بیان کنند. درصورت عدم ارائه توضیح اگر لازم باشد اقدامات قانونی در حد شورای شهر تهران را انجام خواهم داد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر