کد خبر: 82321
A

جنجال تازه بازیگری که عاشق کاریزمای «احمدی نژاد» شده بود/ آیا سحر قریشی با توهین به پاکبان به دادگاه می رود!/ همه حواشی کسی که می گوید «لیدی گاگا»ی متفاوت ایران است/ فیلم

غلامحسین محمدی، رئیس مرکز ارتباطات شهرداری تهران هم در حساب توییتری خود با اشاره به انتشار این فیلم رفتار نامناسب سحر قریشی بازیگر زن با یک پاکبان نوشت: کاش به جای تبرج خودمان در برابر لنز دوربین‌های اغواگر، آدم‌ها را فارغ از شغل و لباس می‌دیدیم و لحظه‌ای تصور می‌کردیم اگر یک روز نباشند چه اتفاقی می‌افتد؟!

جنجال تازه بازیگری که عاشق کاریزمای «احمدی نژاد» شده بود/ آیا سحر قریشی با توهین به پاکبان به دادگاه می رود!/ همه حواشی کسی که می گوید «لیدی گاگا»ی متفاوت ایران است/ فیلم

به گزارش دیده بان ایران؛ روز گذشته ویدیوی در فضای مجازی منتشر شد که در آن «سحر قریشی» با خنده و مضحکه کنار رفتگری می رود و با تمسخر به دوستانش می گوید لباسم را با او ست کرده ام و وقتی رفتگر بی نوا به او واکنش نشان می دهد با حالتی توهین آمیز به آن دیگری رفیقش می گوید «همین مانده بود که فقط این به ما بگوید برو.»

این فیلم واکنش بسیاری زیادی در شبکه های اجتماعی داشت تا جاییکه شهرداری تهران اعلام کرده است که اگر این بازیگر از آن پاکبان محترم عذرخواهی نکند از او شکایت خواهد کرد.

غلامحسین محمدی، رئیس مرکز ارتباطات شهرداری تهران هم در حساب توییتری خود با اشاره به انتشار این فیلم رفتار نامناسب سحر قریشی بازیگر زن با یک پاکبان نوشت: کاش به جای تبرج خودمان در برابر لنز دوربین‌های اغواگر، آدم‌ها را فارغ از شغل و لباس می‌دیدیم و لحظه‌ای تصور می‌کردیم اگر یک روز نباشند چه اتفاقی می‌افتد؟!

سحر قریشی کیست و چرا حاشیه سازی می کند؟

 

سحر قریشی «زاده ۶ دی ۱۳۶۶ در تهران» بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است.او در سال ۸۸ با بازی در فیلم سینمایی لج و لجبازی به تهیه کنندگی آقای زبر دست و کارگردانی سیدمهدی برقعی وارد عرصه سینما شد. سحر قریشی توسط سارا خوئینی ها برای بازی دراین فیلم انتخاب شد که سرآغاز ورود سحر قریشی به سینما و تلویزیون شد.

 

چرا سحر قریشی حاشیه سازی می کند؟ او می خواهد دیده شود؟

توئیت‌های مردم درباره اظهارات بسیار زیاد شد و هرکدام بـه نوعی سحر قریشی را تخریب کردند، اما بنظر میرسد او از این دست بازی‌ها نه تنها ناراحت نمی شود بلکه با لذت بـه سر و صدایی کـه راه انداخته نگاه می کند ودر دلش بـه همه ی ماجرا می خندد، چرا کـه خودش بهتر از همه ی میداند ذره‌ای صداقت در پس حرفش نبوده اسـت.

امیر ترک نژاد مدت ها پیش دراین باره توئیت کرده بود: «هیچ مى دونستید آدمایى مثل سحر قریشی لذت مى برن کـه راجع بهشون هشتگ درست بشه و بـه هر دلیلى «خوب یابد» کانون توجه قرار بگیرن؟ بـه نظرم بهترین راه مبارزه با افکار سطحى اینچنین پدیده هایى فقط، فقط و فقط بى توجهى بـه اونهاست!»

 

فلش بک! حمایت از احمدی نژاد برای حاشیه سازی

او چند سال پیش و زمانی کـه در مقابل دوربین رضا رشیدپور نشست با تمام وجود برای رئیس جمهور سابق مایه گذاشت و گفت: «مـن آقای احمدی نژاد را از نزدیک و بر سر سفره افطاری دیدم. خیلی جالب اسـت! مـن هیچ احساسی بـه سیاست ندارم. بسیار خنثی هستم. چون سواد آن را ندارم و نمی‌فهمم، کوچک‌ترین صحبتی درباره سیاست نمی کنم.

مـن فکر میکردم اگر ایشان را ببینم، ایشان برای مـن با بقیه افراد کـه سر صحنه‌ فیلمبرداری می آیند فرقی نخواهد کرد. وقتی آقای احمدی نژاد از یک متر و نیمی مـن رد شده و بـه همه ی مـا خیرمقدم گفتند، ناخودآگاه و یکدفعه تحت تاثیر کاریزمای ایشان، در همین حال خنده‌ای بر لبان مـن آمد و با ایشان احوال پرسی کردم. در حالی‌کـه هیچ حسی نسبت بـه سیاست ندارم، در وجود ایشان یک کاریزمای عجیبی دیدم.»

 

ماجرای بعدی: «منقلب شدن در استادیوم!»

«چرا فوتبال را دوست دارم و فوتبال نگاه می کنم اماعلاقمند نیستم برای تماشای بازی بـه زمین فوتبال بروم. دوست ندارم بروم استادیوم. از این‌کـه کنار تعداد زیادی آقا قرار بگیرم منقلب می‌شم، احساس امنیتم رو از دست می دهم. کاملاً موافقم کـه اجازه نمیدهند خانم‌ها بـه استادیوم بروند.»

 

 

 

اگرچه اکنون در اوج محبوبیت زندگی حرفه‌ای، مورد هجوم حواشی و شایعات قرار گرفته اسـت، ولی او با قدرت و تلاش بکار خود ادامه میدهد ودر مقابل حواشی می ایستد و بـه انها پاسخ می دهد. نکته جالب در بیوگرافی سحر قریشی این اسـت کـه او اهل فوتبال اسـت و طرفدار پر و پا قرص تیم استقلال اسـت. برادرش سپهر هم طرفدار با تعصب استقلال تهران اسـت.

 

 

ماجرای همسر سابق سحر قریشی 

 

 

سحر قریشی گفت در ۱۷ سالگی در سل ۱۳۸۴ عقد کردیم و نخستین تقاضای طلاقم قبل از شروع بازیگری ودر سال ۱۳۸۵ بود. در آن زمان مادرم در انگلیس بودو پدرم هم در ایالات امریکا زندگی میکرد. بعد از بازیگر شدن و مشهور شدنم خانواده همسر سابقم تلفنم را پاسخ می دادند. خودشان را مدیر برنامه مـن معرفی می‌کردند و چند تا پیشنهاد کار راهم رد کردند. بعد ازآن چند گفت‌وگو عجیب‌وغریب کردند.

سحر قریشی و مهدی طارمی

اسفندماه گذشته بود که انتشار خبر ازدواج مهدی طارمی بازیکن پرسپولیس و  سحر قریشی  بود. سحر قریشی که گفته می شد با امید علومی ازدواج کرده هست. شایعه ازدواج سحر قریشی با یک فوتبالیست سوژه اصلی شبکه های مجازی شد و در پی آن کامنت حسین ماهینی نیز این شایعه را قوت بخشید.

واکنش سحر قریشی و مهدی طارمی به خبر ازدواجشان

اما کمی بعد مهدی طارمی با اشاره به این نکته گفت مدت کوتاهی با این شخص در رابطه بودم که تمام شد. اما یکی از رسانه ای نیز با انتشار خبری اذعان کرد یک بازیگر زن که مدتی با یک بازیکن فوتبال در ارتباط بود با تیغیدن 50 هزار دلار از وی رابطشان را بهم زده است.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر