کد خبر: 88833
A

۳۱ مرداد، برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی در ورزشگاه آزادی

دبیر مجمع جهانی حضرت علی اصغر : دوسال پیش در مجلس انگلیس تصویب کردند نباید مجلس شیرخوارگان برگزار شود اما چرا مسئولین فرهنگی به این جلسه نمی‌پردازند؟ دبیر مجمع جهانی حضرت علی اصغر خاطرنشان کرد: هدف ما آن است که تا ٣٠ سال آینده به ۴۴هزار مجلس شیرخوارگان در جهان برسیم. امسال این همایش به عنوان فراخوان دعا و توسل خواهد بود

۳۱ مرداد، برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی در ورزشگاه آزادی

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ داوود منافی‌پور دبیر مجمع جهانی حضرت علی‌اصغر (ع) عصر امروز یکشنبه ١٩ مردادماه در نشست هم‌اندیشی با اندیشمندان درخصوص برگزاری بزرگترین همایش دعا و توسل به حضرت علی اصغر (ع) در حسینیه نورالبکاء تهران اظهار داشت: ابتدا این همایش مجلس روضه‌ای در مهدیه تهران بود. سال دوم هشت جلسه و سال سوم ۵۴ جلسه شد. بعد از آن ستادی تشکیل شد و به ٢٠٠ جلسه رسید و سال قبل ۶ هزار جلسه برگزار شد که شاید با آن مجالسی که ارتباط نداریم به ١٠ هزار جلسه برسد.

 

وی افزود: تاکنون جلسات ما همواره با سرازیر شدن حاضران به بیرون سالن همراه بوده است و محل برگزاری همواره پر شده است. بی بی سی سال قبل فردای جلسه تیتر زد که این‌ها یک روز به تاریخ شیعه اضافه کردند که مادران حضور پیدا می‌کنند و فرزند خود را نذر سیدالشهدا می‌کنند.

 

منافی‌پور ادامه داد: دو سال پیش ١١٢ فیلم کوتاه در این خصوص از سوی دشمنان ساخته شد تا بتوانند تضعیف کنند و با ریشه استهزا به مقابله پرداختند اما هرروز در حال رشد هستیم.

 

دبیر مجمع جهانی حضرت علی اصغر گفت: دوسال پیش در مجلس انگلیس تصویب کردند نباید مجلس شیرخوارگان برگزار شود اما چرا مسئولین فرهنگی به این جلسه نمی‌پردازند؟

 

وی با اشاره اینکه در دنیا جلسات مختلفی در خصوص همایش شیرخوارگان برگزار می‌شود ،گفت: افضل عبادات تفکر است من همه مسئولان فرهنگی به تفکر دعوت می‌کنم زیرا در شرایط کنونی برای برگزاری مشکل داریم زیرا برخی استان‌ها برای برگزاری موافق نیستند.

 

منافی‌پور ادامه داد: پرداختن به این همایش زمینه‌ساز ظهور است. امسال اولین جمعه ماه محرم در ٣١ مردادماه همایش با عنوان روز دعا و توسل برگزار می‌شود. بنا داریم این مجالس به صورت بین‌المللی با ندای همه فهم مسیح حسین برگزار شود تا همه به این کودک بی‌گناه توسل کنند. اگر به حضرت علی اصغر توسل کنیم به حق خود در غدیر خواهیم رسید.

 

دبیر مجمع جهانی حضرت علی اصغر خاطرنشان کرد: هدف ما آن است که تا ٣٠ سال آینده به ۴۴هزار مجلس شیرخوارگان در جهان برسیم. امسال این همایش به عنوان فراخوان دعا و توسل خواهد بود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر