کد خبر: 89916
A

پاسخ «ایرج حریرچی» به ادعای دادستان کل کشور/ ممنوعیت برگزاری مراسم عزاداری، در فضاهای سربسته مصوبه ستاد است

روز گذشته حجت الاسلام و المسلمین منتظری دادستان کل کشور از رئیس جمهور درخواست کرده بود از آنجا که ممنوعیت برگزاری مراسمات عزاداری در مساجد و تکایا توسط معاون وزیر بهداشت اعلام گردیده و جزو مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا نیست این ممنوعیت رفع گردد.

پاسخ «ایرج حریرچی» به ادعای دادستان کل کشور/ ممنوعیت برگزاری مراسم عزاداری، در فضاهای سربسته مصوبه ستاد است

به گزارش دیده بان ایران, به دنبال انتشار خبر درخواست دادستان کل کشور مبنی بر رفع ممنوعیت عزاداری در مساجد و تکایا، ایریج حریرچی ساعتی پیش در نشست خبری خود درباره شرح ماوقع درخواست دادستانی برای برگزاری مراسم های عزاداری ماه محرم تاکید کرد: این موضوع در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا مطرح شد که توضیحاتی توسط وزیر بهداشت و وزیر کشور پیرامون آن ارائه شد. در مجموع مصوبات ستاد کرونا در خصوص عزاداری های ماه محرم همان مصوبه هایی است که ابلاغ شده که سازمان تبلیغات اسلامی نیز بر اجرای آن نظارت دارد. بر اساس این مصوبه برگزاری مراسم عزاداری، در فضاهای سربسته ممنوع است. خوشبختانه با ابتکارات صورت گرفته و حضور مداحان در خیابان ها، پادگان ها و غیره درباره اجرای پروتکل های بهداشتی وضعیت مناسبی داریم. در این زمینه خوشبختانه مقام معظم رهبری نیز از مردم و هیات ها خواسته اند که مسائل بهداشتی را با جدیت بیشتر رعایت کنند.

 

گفتنی است روز گذشته حجت الاسلام و المسلمین منتظری دادستان کل کشور از رئیس جمهور درخواست کرده بود از آنجا که ممنوعیت برگزاری مراسمات عزاداری در مساجد و تکایا توسط معاون وزیر بهداشت اعلام گردیده و جزو مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا نیست این ممنوعیت رفع گردد.

منبع: دیده بان ایران

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر