کد خبر: 89917
A

جزییات دستگیری عامل ۴۰ فقره سرقت از منازل مسکونی در شاهرود

سرهنگ علی کریمی فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از دستگیری عامل اصلی سرقت از منازل در سالهای ۹۶و۹۷ توسط کارآگاهان زبده پلیس آگاهی شهرستان شاهرود باهمکارای آگاهی مرکزخبر داد.

جزییات دستگیری عامل ۴۰ فقره سرقت از منازل مسکونی در شاهرود

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ فرمانده انتظامی استان سمنان افزود: : ماموران پرتلاش پلیس آگاهی شهرستان پس گذشت بیش از ۲ سال از چندین فقره سرقت منزل در شاهرود،درنهایت با بدست آمدن سرنخ هایی از چند سارق سابقه دار در استانهای غربی کشور مورد را دردست رصد و بررسی قرار دادند.

کریمی با اعلام این مطلب که درنهایت اقدامات تخصصی و علمی ماموران ردپای یک باند حرفه ای سرقت را در صدها کیلومتری شاهرودمشخص کرد گفت:با اقدامات انجام شده اکیپهای ویژه دستگیری به استان مورد نظر اعزام و پس از چند روز تحقیقات مخفیگاه متهم مورد نظر را شناسایی و وی را در اقدامی ضربتی دستگیر و به شاهرود منتقل نمودند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود ازچندروز بازجویی تخصصی ازمتهم ۲۹ ساله سخن گفت و افزود: وی درنهایت به ۴۰ فقره سرقت منزل به شیوه و شگردخاص اعتراف وهمدستان وی نیز شناسایی که دو تن از آنان با ارتکاب جرایم دیگردستگیر وهم اکنون در زندان استانهای دیگرمحبوس می باشند.

سرهنگ علی کریمی درخصوص شیوه و شگرد سرقتهای انجام شده گفت:این سارقین در کمتر از چند دقیقه با شیوه "بالکن روی"از طریق حیاط یا کوچه، خود را به پنجره طبقات اول ساختمان رسانده و باتخریب پنجره وارد ساختمان شده واقدام به سرقت می نمودندکه تمامی منازل مورد نظر این افراد،منازل فاقد حفاظ و نرده بوده است.

کریمی درپایان از شهروندان خواست با رعایت اصول ایمنی،اموال خودرا از دستبرد سارقان مصون داشته و در راستای اقدامات پیشگیرانه،هزینه های اندک می تواند ازخسارات هنگفت جلوگیری نماید.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر