کد خبر: 95541
A

عامل تیر اندازی با وینچستر در بازار تهران بازداشت شد+جزییات

سرهنگ غلامرضا صالحی، رئیس پایگاه هفتم پلیس امنیت عمومی پایتخت گفت: یک نفر راکب یک دستگاه خودروی پرادو در حوالی محله مولوی قرار دعوا و نزاع گذاشته بود که این فرد نیز دستگیر شد و از خودروی او دو عدد اسلحه وینچستر و چند قبضه سلاح سرد کشف شد.

عامل تیر اندازی با وینچستر در بازار تهران بازداشت شد+جزییات

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ سرهنگ غلامرضا صالحی، رئیس پایگاه هفتم پلیس امنیت عمومی پایتخت گفت: یک نفر راکب یک دستگاه خودروی پرادو در حوالی محله مولوی قرار دعوا و نزاع گذاشته بود که این فرد نیز دستگیر شد و از خودروی او دو عدد اسلحه وینچستر و چند قبضه سلاح سرد کشف شد.

رئیس پایگاه هفتم پلیس امنیت عمومی پایتخت در تشریح این خبر گفت: این قرار دعوا با گروهی از افراد که از اسلامشهر به تهران آمده بودند، انجام شده بود. در بررسی های بعدی مشخص شد که یکی از طرفین دعوا که با خودروی پرادو به این درگیری آمده بود، خودرو را از شخصی دیگر قرض گرفته است.
سرهنگ صالحی ضمن هشدار به شهروندان تصریح کرد: مردم باید توجه داشته باشند که به هیچ وجه خودروی خود را در اختیار دیگران قرار ندهند. در این پرونده خودرو کشف و مالک آن نیز دستگیر شده است اما مشخص شد که در آن برهه زمانی خودرو در ید مالک نبوده و نسبت به این قضیه به مدت 2 ماه بی تفاوت بوده است و به دنبال خودروی خود نرفته است.
این مقام انتظامی در پایان افزود: این فرد عملا بی مبالاتی کرده و نسبت به دارایی خود بی تفاوت بوده است و سبب شده تا از خودروی او در اقدامات مجرمانه استفاده شود و باید نسبت به این امر پاسخگو باشد که در این پرونده دخیل است. تسلیحات گرم و سرد کشف شده از خودروی او بوده است و برای او نیز پرونده تشکیل خواهد شد

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر