کد خبر: 97220
A

قالیباف چی ها در «مجتمع ائمه‌اطهار» خیابان پاسداران چه می کردند؟

واکنش ها به انتشار مصاحبه پیروز حناچی درباره املاک شهرداری تهران که در اختیار تیم قالیباف بود همچنان ادامه دارد.

 قالیباف چی ها در «مجتمع ائمه‌اطهار» خیابان پاسداران چه می کردند؟

به گزارش دیده بان ایران؛ رییس‌پلیس سابق تهران و عضو شورای‌شهر چهارم بعد از افشاگری‌های شهردار تهران درباره تصرف‌های صورت گرفته املاک شهرداری توسط افراد نزدیک به قالیباف در مطالبی مدعی شد اینکه حناچی به صراحت اعلام کرده ملک یا املاکی را از بنده پس گرفته که این ادعا از اساس یک دروغ بزرگ است. اصلا هیچ ملکی به من واگذار نشده است؛ اگر مستندی دارند ارائه کنند. موضوع مربوط به یک حسینیه است که مالکیت آن متعلق به شهرداری و بهره‌برداری آن مربوط به حوزه فرهنگی است.

گفتنی است که سردار طلایی تا همین اواخر در این مجتمع که در خیابان پاسداران است به جای ارائه برنامه های فرهنگی و مذهبی جلسات انتخاباتی (جهت آمادگی برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر سال آینده) را برگزار می کرد تا اینکه در همین ماه های اخیر این ملک به شهرداری عودت داده شد.

گفتنی است ماه رمضان سال ۹۳ همزمان با افتتاح این مجتمع رحیم‌صفوی از فرماندهان ارشد سپاه‌پاسداران و مشاور آیت‌الله‌خامنه‌ای به این مکان آمد.

این فرد در قامت رییس هیات مدیره به سخنرانی پرداخت و در بخشی از اظهاراتش گفت که با توجه به اینکه اطلاعات کافی از اقتصاد نداریم، برخود واجب می‌دانیم که در حوزه فرهنگی که تاحدی از آن آگاهی داریم فعالیت کنیم و این مجتمع را به قطب فرهنگی تبدیل کنیم.

کانال تلگرامی قانون می نویسد: برخی از منبع‌های نزدیک به افراد رحیم‌صفوی را رییس هیات مدیره این مجتمع می‌خوانند ولی برای افکارعمومی مشخص نیست این مجتمع توسط چه کسانی ساخته شد و چگونه اداره می‌شود.

منبع: دیده بان ایران

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر