کد خبر: 98435
A

رییس سازمان زندان‌ها: نباید به جای دغدغه امروز زندگی، نگران آینده زندانیان باشیم

رییس سازمان زندان‌ها با بیان اینکه بیکاری مقدمه بزهکاری است، گفت: امروز بحث بر سر اصلاح و تربیت است و محیط‌های کار و اشتغال فرصت‌های بسیار تأثیرگذاری برای اجرای اصلاحات تربیتی است.

رییس سازمان زندان‌ها:  نباید به جای دغدغه امروز زندگی، نگران آینده زندانیان باشیم

به گزارش دیده بان ایران؛ محمد مهدی حاج محمدی در مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل بنیاد تعاون زندانیان با بیان اینکه در زندان، باید زندانی توانمند، بازاجتماعی و اصلاح شود، گفت: قرار است به گونه‌ای عمل کنیم که این فرد شرافتمندانه به زندگی بازگردد و متولی تحول آن بنیاد تعاون زندانیان است.

رییس سازمان زندان‌ها ادامه داد: نباید به جای دغدغه امروز زندگی، نگران آینده زندانیان باشیم و به بهانه ساختن فردای زندانی از وضعیت فعلی او غفلت کنیم.

رییس سازمان زندان‌ها افزود: عصر جدید بنیاد تعاون قرار است عصر تغییر اولویت‌ها باشد؛ چراکه بیکاری مقدمه بزهکاری است. زندانی و خانواده آن‌ها نیاز به حمایت دارند و اگرچه این موضوع دغدغه همه ما است، اما زمان زیادی نداریم.

وی با بیان اینکه فرصت اصلاح امور بسیار محدود است، گفت: در این عصر جدید بنیاد تعاون باید از اموال و امکانات سازمان زندان‌ها فقط برای توسعه اشتغال زندانیان استفاده کنند و درآمد بنیاد تعاون باید صرف اموری شود که سازمان زندان‌ها تعیین می‌کند که این موضوع نص اصلاح اساسنامه است.

رییس سازمان زندان‌ها تأکید کرد: امروز بحث بر سر اصلاح و تربیت است و محیط‌های کار و اشتغال فرصت‌های بسیار تأثیرگذاری برای اجرای اصلاحات تربیتی است.

وی بیان داشت: زندانی قرار است متحول و تربیت شود و بدون شک هرگونه اشتباه و انحراف ما را در تحقق این آرمان ناکام می‌گذارد در حالی که ما به انجام فعالیت شفاف و زلال و پاک اعتقاد داریم.

منبع: ایلنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر