کد خبر: 106126
A

اپل هفته آینده iOS ۱۴.۵ و iPadOS ۱۴.۵ را منتشر می‌کند

ماه هاست که اپل روی نسخه بعدی سیستم عامل تلفن همراه خود کار می‌کند و اکنون این نسخه تقریباً آماده است. ما در مورد iOS ۱۴.۵ برای آیفون‌ها و دستگاه‌های iPod touch و iPadOS ۱۴.۵ برای تبلت‌های این شرکت که در حال گسترش است صحبت می‌کنیم.

اپل هفته آینده iOS ۱۴.۵ و iPadOS ۱۴.۵ را منتشر می‌کند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ ماه هاست که اپل روی نسخه بعدی سیستم عامل تلفن همراه خود کار می‌کند و اکنون این نسخه تقریباً آماده است. ما در مورد iOS ۱۴.۵ برای آیفون‌ها و دستگاه‌های iPod touch و iPadOS ۱۴.۵ برای تبلت‌های این شرکت که در حال گسترش است صحبت می‌کنیم.

طبق گفته اپل، انتظار برای iOS ۱۴.۵ و iPadOS ۱۴.۵ تقریباً به پایان رسیده است. به روزرسانی‌ها هفته آینده منتشر  می‌شوند.

در حال حاضر یک جدول زمانی دقیق و مشخص وجود ندارد،   اما به مرور زمان اطلاعات دقیق‌تر منتشر می‌شوند. اپل هفته آینده iOS ۱۴.۵ و iPadOS ۱۴.۵ را منتشر می‌کند نسخه ۱۴.۵ سیستم عامل موبایل این شرکت از طریق افزودن یک برگه آیتم در برنامه Find My، شناخته می‌شود که برای کار با ایرتگ نیز مناسب است.

اپل

افزون بر این ها، اگر اپل واچ دارید، یک برنامه موسیقی به روز شده با حرکات و به اشتراک گذاری متن، پشتیبانی AirPlay ۲ برای تمرینات تناسب اندام +، Waze- را نیز تجربه خواهید کرد. همچنین می‌توانید قفل آیفون خود را با استفاده از Face ID در حالی که ماسک دارید استفاده کنید. پشتیبانی از کنترلر‌های PS۵ و Xbox Series X و پشتیبانی از خانواده جدید Apple Card از دیگر ویژگی‌های این به روزرسانی خواهد بود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر