کد خبر: 117745
A
دیده بان ایران:

منطقه آزاد سرخس تحت تملک آستان قدس درآمد؟/ شهردار سابق مشهد مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سرخس شد/ تصویرنامه

مالک رحمتی رئیس بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس رضوی در نامه ای خطاب به «محمدرضا کلائی» وی را به عنوان مدیرعامل و عضو هیات مدیره موسسه ویژه اقتصادی سرخس منصوب کرد.

منطقه آزاد سرخس تحت تملک آستان قدس درآمد؟/ شهردار سابق مشهد مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سرخس شد/ تصویرنامه

به گزارش دیده بان ایران؛ مالک رحمتی رئیس بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس رضوی در نامه ای خطاب به «محمدرضا کلائی» وی را به عنوان مدیرعامل و عضو هیات مدیره موسسه ویژه اقتصادی سرخس منصوب کرد.

در حکم انتصاب وی، بر ضرورت برنامه‌ریزی منسجم  و همسو با سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری و تولیت آستان قدس رضوی، به‌ویژه سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی، و بهره‌گیری از تمامی امکانات و سرمایه‌گذاری‌های در راستای تحولی بنیادین برای افزایش بهره‌وری منابع و رشد و تعالی این منطقه تاکید شده است.

 

گفتنی است این حکم در حالی توسط آستان قدس صادر شده است که به نظر می رسد طبق قانون دبیرخانه مناطق آزاد قاعدتاً باید مدیرعامل منطقه آزاد را انتخاب و حکمش را امضا کند که در حال حاضر سعید محمد این منصب را عهده دار می باشد.

منطقه ویژه اقتصادی سرخس در سال ۱۳۷۵  و با تصویب شورای عالی مناطق آزاد به وسعت پنج هزار و ۲۰۰ هکتار در نزدیک شهر سرخس در نقطه صفر مرزی با کشور ترکمنستان تأسیس شد.

Capture

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر