کد خبر: 124274
A

علی‌عسگری: استعفا نداده ام، با قدرت کارم را آغاز کردم

صبح امروز باشگاه خبرنگاران جوان متعلق به صدا و سیما مدعی شده بود؛ علی عسکری در نامه‌ای به هیات مدیره هلدینگ خلیج فارس، ضمن تشکر از اعتماد آنان اعلام کرده در احترام به افکار عمومی، از پذیرش مسئولیت مدیرعاملی انصراف داده است. ساعتی پس از انتشار این خبر رئیس سابق صدا و سیما ادعای منتشر شده را تکذیب کرد و گفت؛ استعفا نداده ام، با قدرت کارم را آغاز کردم علی‌عسگری که به‌عنوان رئیس هیئت‌مدیره هلدینگ پتروشیمی خلیج‌فارس انتخاب شده بود گفته خبر استعفایم که از سوی برخی رسانه‌ها منتشر شده جعلی است.

علی‌عسگری: استعفا نداده ام، با قدرت کارم را آغاز کردم

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ صبح امروز باشگاه خبرنگاران جوان متعلق به صدا و سیما مدعی شده بود؛  علی عسکری در نامه‌ای به هیات مدیره هلدینگ خلیج فارس، ضمن تشکر از اعتماد آنان اعلام کرده در احترام به افکار عمومی، از پذیرش مسئولیت مدیرعاملی انصراف داده است.

ساعتی پس از انتشار این خبر رئیس سابق صدا و سیما ادعای منتشر شده را تکذیب کرد و گفت: استعفا نداده ام، با قدرت کارم را آغاز کردم

علی‌عسگری که به‌عنوان رئیس هیئت‌مدیره هلدینگ پتروشیمی خلیج‌فارس انتخاب شده بود گفته خبر استعفایم که از سوی برخی رسانه‌ها منتشر شده جعلی است.

رئیس سابق صدا و سیما گفته: کار را با قدرت آغاز کرده‌ایم و جلسات را از اولین روز کاری شروع و برای تحول در این مجموعه اقتصادی برنامه داریم.

 

 


 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر