کد خبر: 130725
A

افطاری لاکچری پتروشیمی مسجد سلیمان از جیب صندوق بازنشستگی کشوری!

پتروشیمی مسجد سلیمان یکی از مجتمع‌های پتروشیمی کشور است که ساخت آن از سال 90 آغاز شد و پس از مشکلاتی که بر سر راه احداث آن وجود داشت اردیبهشت ماه سال گذشته به بهره برداری رسید. هدف از احداث این مجتمع پتروشیمی تولید سالانه ششصد و هشتاد هزار تن آمونیاک و یک میلیون و هفتاد و پنج هزار تن اوره بوده است. شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کشوری هم مالک 66.5% این پتروشیمی است. یوسف داودی، مدیرعامل پتروشیمی مسجد سلیمان چند روز پیش در اقدامی عجیب در استان خوزستان افطاری لاکچری با حضور نمایندگان مجلس و مسئولان این استان برگزار کرد.

افطاری لاکچری پتروشیمی مسجد سلیمان از جیب صندوق بازنشستگی کشوری!

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ پتروشیمی مسجد سلیمان یکی از مجتمع‌های پتروشیمی کشور است که ساخت آن از سال 90 آغاز شد و پس از مشکلاتی که بر سر راه احداث آن وجود داشت اردیبهشت ماه سال گذشته به بهره برداری رسید. هدف از احداث این مجتمع پتروشیمی تولید سالانه ششصد و هشتاد هزار تن آمونیاک و یک میلیون و هفتاد و پنج هزار تن اوره بوده است.

شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کشوری هم مالک 66.5% این پتروشیمی است. یوسف داودی، مدیرعامل پتروشیمی مسجد سلیمان شب گذشته در اقدامی عجیب در استان خوزستان افطاری لاکچری با حضور نمایندگان مجلس و مسئولان این استان برگزار کرد. 

باتوجه به اینکه بخش اعظم سهام این پتروشیمی برای بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری است؛ برگزاری چنین افطاری لاکچری شائبه های بسیاری را به وجود می آورد. برخی از دعوت شدگان در این مراسم بر این باور هستند که مدیرعامل پتروشیمی مسجد سلیمان برای ابقا پست مدیریتی خود با برگزاری چنین افطاری پُر زرق و برق دست به دامان چهره های سیاسی شده است. 

در دولت انقلابی که حمایت از مستضعفان و محرومان جامعه در الویت است؛ چنین بریز و بپاش های آقای مدیرعامل قطعا با معیارهای رئیس جمهوری که در سفرهای استانی با حداقل هزینه ها سفر می کند؛ همخوانی ندارد.

اگر بنا به افطاری دادن هم بود می توانست به افراد نیازمند در شهر مسجد سلیمان اطعام مورد نیاز را توزیع کند. صندوق بازنشستگی کشوری بیشترین سهام را در این پتروشیمی برخوردار هستند. باتوجه به شرایط سخت زندگی بازنشستگان قطعا چنین سرمایه گذاری هایی می تواند کمک حال آنها شود اما آقای مدیرعامل به جای پاسداری از حق بازنشستگان کشوری به دنبال برگزاری افطاری های لاکچری در بهترین تالار استان خوزستان است. 

نیاز است که جناب آقای عبدالملکی، وزیر انقلابی دولت سیزدهم درباره حضور چنین مدیرانی که همچنان بر این احساس هستند که با افزایش هزینه های جاری مدیریت خود را در این دولت نگه دارند تصمیم های جدی تری بگیرد. دولتی که برای رفع کسری بودجه تلاش می کند تا اموال دولتی را به فروش برساند؛ قطعا با برگزاری چنین مراسم های لاکچری مخالف است. 

منبع: یکتا پرس

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر