کد خبر: 137734
A

بازیگر و سلبریتی ها چه شال و روسری می‌پوشند

زنان خصوصا جوان به نحوه پوشیدن ، نحوه ست کردن، نوع مدل مو ها یا پوشش حجاب دار آنان و غیره توجه زیادی می‌کنند، جدا از پوشش و لباس هنرمندان ، مخاطبان رفتان این بازیگران را الگوی رفتاری خود قرار می‌دهند .

 بازیگر و سلبریتی ها چه شال و روسری می‌پوشند

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ در طول عصر جدید مردم و خصوصا جوانان همواره دنبال الگوی برای مد و پوشاک خود بوده اند که شاید مهم ترین الگو برای ان ها بازیگران و سلبریتی ها بودند حال ما در این مقاله سعی میکنیم زیبا ترین شال و روسری های مورد استفاده سلبریتی و بازیگران معروف را به شما معرفی کنیم و نحوه بستن شال و روسری توسط ان ها را شرح دهیم.

شما به عنوان یک مشتری به طور مثال در سایت فروشگاه شال و روسری انلاین الماس جنوب یک شال و روسری زیبا خریداری کرده اید ولی نمیدانید آن را چگونه سر کنید بپوشید که زیباتر و جذاب تر به نظر برسید خب قراره در این مقاله اینو یاد بگیریم که نکته اول : جنس شال و روسری خیلی مهم است در زیبا وایسادن آن بر روی سر بسیار اهمیت دارد ، مثلا شال ابریشمی بسیار زیبا به نظر می ایستد یا شال های که نرم و ظریف هستند تنظیم کردن آنها مشکلات خاص خود را دارند و شما نمیتوانید ظاهری دلپسند برای خود ایجاد کنید یا با خرید شال نخی علاوه بر قیمت مناسب دارای ایستایی و کیفیت بسیار مناسبی هستند.

7c416f07-625d-403c-b3eb-a72f3f66c308

نحوه بستن مینی اسکارف توسط سلبریتی ها

برای مثال برای بستن و خرید روسری مجلسی کوچک اگر دوست داریم روسری بپوشیم که خیلی سر هست میتوانیم به کمک چند سوزن آن را تنظیم کرد در پایین شانه با زدن یک یا دو عدد سوزن نظم خوبی به روسری قواره کوتاه خود داد روش دیگر برای نگه داشتن بیبی اسکارف ها استفاده از کلاه است که مانع لیز خوردن شال یا روسری خود میشود که این مد نیز امروزه کم و بیش استفاده میشود یا میتوان موهای خود را جمع کرد و با گیره های معروف به سر نیزه ای آنان را جمع و جور کرد.

نحوه بستن شال و روسری شیک از دید فروشگاه شال روسری الماس جنوب

براستی سلبریتی ها چگونه شال و روسری میپوشند؟ اگر ما سری به منطقه بالا شهر خود بزنیم افرادی را میبینیم که به مانند یک مجسمه راه میروند و از بس خوش قیافه و مرتب هستند و استایل خاصی برخوردار هستند که نزدیک شدن به آنها با استرس خاصی همراه خواهد شد براستی چه اتفاقی می افتد که آنان به این مرتبی هستند ؟ میتوان گفت که آنان به کوچکترین مورد از بدن و لباس خود اهمیت میدهند و به اصطلاح به اکسسوری توجه زیادی مینمایند . آنان در پوشیدن مانتو و شلوار و خرید شال مجلسی اهمیت زیادی میدهند و برای همه این موارد برنامه خاص خود را دارند زیرا اگر کوچکترین مورد یا اشکالی داشته باشد مورد انتقاد جامعه قرار میگیرند .

توجه زیاد به اکسسوری شاید تیپ آنان را خراب کند و ستاره مد یا هنرمندان هرگز این کارها را انجام نمیدهند آنان از لباس های تکراری استفاده نمیکنند و هزینه زیادی انجام میدهند حال اگر بخواهیم به مبحث اصلی خود یعنی شال و روسری برگردیم میتوان گفت که بعضی از بازیگران هنگام وارد شدن به مراسم ها ، جشنواره ها و جشن و ... روسری های جدید خود را به صورت مدل دار میپوشند اکثر زنان جوان از الگوهای جذاب خود یعنی بازیگران ایرانی استفاده میکنند.

شال و روسری رو با چه رنگ و طرح مانتویی ست کنیم ؟


c25badfb-815c-420b-b9d5-1e26dce87f1c

زنان خصوصا جوان به نحوه پوشیدن ، نحوه ست کردن ، نوع مدل مو ها یا پوشش حجاب دار آنان و ... توجه زیادی میکنند، جدا از پوشش و لباس هنرمندان ، مخاطبان رفتان این بازیگران را الگوی رفتاری خود قرار میدهند . در ادامه به چندی از شال و روسری های بازیگران برایتان به نمایش در خواهیم آورد که امیدواریم مورد توجه شما قرار بگیرد . مانند عکس زیبا از سحر قریشی و عکس زیبا از لیندا کیانی عکس زیبا از ترانه علیدوستی عکس زیبا از نحوه پوشیدن شال توسط مهناز افشار  بخشی از این نمومه الگو ها مدل های پوشیدن شال و روسری هستند.

سخن اخر و معرفی فروشگاه تخصصی شال و روسری الماس جنوب

فروشگاه الماس جنوب به عنوان یکی از محدود فروشگاه های مخصوص شال و روسری در سال 1398 راه اندازی شد بعد از مدتی کوتاه با استقبال خریداران شال و روسری های شیک مواجه شدیم که تشنه دیدن شال و روسری های جدید بودند و در مقابل فروشگاه شال و روسری ما سعی کرد با فراهم کردن شال های ساده و مجلسی و روسری های ارزان و مناسب با تمام سلیقه ها این محبت مشتریان خود را جبران کند.

که تا حد زیادی در این کار موفق بوده ایم امیدواریم شما با خواندن این مقاله اموزشی نحوه خرید و بستن شال و روسری به فروشگاه ما هم سر بزنید منتظر شما عزیزان هستیم.

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر