کد خبر: 147133
A

مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران: معدوم سازی ۱۵ میلیون قطعه جوجه یکروزه صحت ندارد

دبیر انجمن صنفی تولیدکنندگان جوجه یکروزه و مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی خبر رییس کمیسیون کشاورزی مجلس مبنی بر معدوم سازی ۱۵ میلیون جوجه یکروزه در پاییز را تکذیب کردند و گفتند: هیچ جوجه یکروزه‌ای از سال گذشته تاکنون معدوم نشده و چنین گزارشی نداشتیم. محمدرضا صدیق پور دبیر انجمن صنفی تولیدکنندگان جوجه یکروزه معدوم سازی ۱۵ میلیون جوجه یکروزه در فصل پاییز را تکذیب کرد و گفت: هیچ جوجه یکروزه‌ای از سال گذشته تاکنون معدوم نشده است و این موضوع به مدیریت انجمن صنفی برمی‌گردد. وی افزود: تصاویری که از سوی صدا و سیما منتشر شده مربوط به معدوم سازی جوجه‌های یکروزه در سال ۱۳۹۹ است. حبیب اسدالله نژاد مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی نیز با رد ادعای رییس کمیسیون کشاورزی گفت: گزارشی در خصوص معدوم سازی ۱۵ میلیون قطعه جوجه یکروزه در آذرماه امسال هنوز به دست این اتحادیه نرسیده و چنین گزارشی نداشتیم.

مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران: معدوم سازی ۱۵ میلیون قطعه جوجه یکروزه صحت ندارد

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ دبیر انجمن صنفی تولیدکنندگان جوجه یکروزه و مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی خبر رییس کمیسیون کشاورزی مجلس مبنی بر معدوم سازی ۱۵ میلیون جوجه یکروزه در پاییز را تکذیب کردند و گفتند: هیچ جوجه یکروزه‌ای از سال گذشته تاکنون معدوم نشده و چنین گزارشی نداشتیم.

محمدرضا صدیق پور دبیر انجمن صنفی تولیدکنندگان جوجه یکروزه معدوم سازی ۱۵ میلیون جوجه یکروزه در فصل پاییز را تکذیب کرد و گفت: هیچ جوجه یکروزه‌ای از سال گذشته تاکنون معدوم نشده است و این موضوع به مدیریت انجمن صنفی برمی‌گردد.

وی افزود: تصاویری که از سوی صدا و سیما منتشر شده مربوط به معدوم سازی جوجه‌های یکروزه در سال ۱۳۹۹ است.

حبیب اسدالله نژاد مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی نیز با رد ادعای رییس کمیسیون کشاورزی گفت: گزارشی در خصوص معدوم سازی ۱۵ میلیون قطعه جوجه یکروزه در آذرماه امسال هنوز به دست این اتحادیه نرسیده و چنین گزارشی نداشتیم.

منبع: تسنیم

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر