کد خبر: 150283
A

افزایش ۵ تا ۵۰میلیون تومانی قیمت انواع خودرو در ۲۴ ساعت/ پژو ۲۰۰۸پنجاه میلیون، پژو ۲۰۶ تیپ ۲ چهل میلیون و پراید ۱۰ میلیون تومان گران شد

بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودرو حاکی از جهش قیمت خودروهای پراید، پژو، دنا، رانا و ساینا در ۲۴ ساعت گذشته‌است.

افزایش ۵ تا ۵۰میلیون تومانی قیمت انواع خودرو در ۲۴ ساعت/ پژو ۲۰۰۸پنجاه میلیون، پژو ۲۰۶ تیپ ۲ چهل میلیون و پراید ۱۰ میلیون تومان گران شد

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ گزارش‌ها نشان می‌دهد که پژو۲۰۰۸ مدل ۱۳۹۹ از ۲ میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان به ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان رسیده‌است.

 بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودرو از تداوم افزایش قیمت‌ها در این بازار حکایت دارد، به طوری که پراید ۱۵۱ مدل ۱۴۰۱ از ۲۸۵ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۲۹۵ میلیون تومان رسیده‌است و مدل ۱۴۰۰ آن نیز از ۲۷۰ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۲۸۰ میلیون تومان رسیده‌است.

این افزایش قیمت‌ها در بین خودروهای پژو نیز مشهود است، به طوری که پژو ۲۰۰۸ مدل ۱۳۹۹ از ۲ میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان رسیده‌است.

پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۳۹۹ نیز از ۴۸۵ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۵۰۰ میلیون تومان رسیده‌است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز از ۵۰۵ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۵۲۵ میلیون تومان رسیده‌است و مدل ۱۴۰۱ این خودرو نیز در این مدت ۴۰ میلیون تومان گران شده‌است و در حال حاضر ۵۴۰ میلیون تومان قیمت خورده‌است.

پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۳۹۹ نیز از ۴۸۵ میلیون تومان به ۵۰۰ میلیون تومان رسیده‌است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز از ۵۰۵ میلیون تومان به ۵۲۵ میلیون تومان رسیده‌است. مدل ۱۴۰۱ این خودرو نیز در این مدت ۴۰ میلیون تومان گران شده‌است و در حال حاضر ۵۴۰ میلیون تومان قیمت خورده‌است.

منبع: خبرآنلاین

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر