کد خبر: 158257
A

سلاح‌ورزی: خبرگزاری رسمی دولت هک شده یا بازیچه افراد قرار گرفته است؟

صبح امروز برخی از کانال‌ها از استعفای سلاح ورزی خبر دادند. خبرگزاری دولت دراین باره نوشت حسین سلاح‌ورزی که هفته گذشته با حواشی بسیار به عنوان رئیس اتاق بازرگانی ایران انتخاب شده بود، از این سمت کنار رفت اما سلاح ورزی ضمن رد این خبر توضیحاتی داد.

سلاح‌ورزی: خبرگزاری رسمی دولت هک شده یا بازیچه افراد قرار گرفته است؟

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛  رییس اتاق بازرگانی ایران با انتشار توییتی ضمن تکذیب خبر‌های منتشر شده مبنی بر استعفای خود نوشت: دوستان متعددی می‌گویند که ایرنا خبری زده با این مضمون که سلاح ورزی برکنار یا استعفا داده است. ضمن تکذیب موضوع به نظر میرسه یا خبرگزاری رسمی دولت هک شده، یا بازیچه افراد، شاید هم مثل دفعات نهایتا خبر را از خروجی خود حذف کند.

سلاح‌ورزی

 

صبح امروز ایرنا؛ خبرگزاری دولت نوشته بود: پس از انتخاب سلاح‌ورزی به عنوان رئیس اتاق بازرگانی ایران، اسنادی منتشر شد که نشان می‌داد مراجع امنیتی صلاحیت وی را تایید نکرده بودند، اما اتاق بازرگانی با اقدام غیرقانونی، سلاح‌ورزی را در لیست نامزد‌های ریاست اتاق قرار داده بود. بدین ترتیب با پیگیری‌های انجام‌شده، سلاح‌ورزی از ریاست اتاق ایران کنار رفت تا بخش خصوصی از یک حاشیه خودساخته نجات یابد.

اما دقایقی بعد سلاح ورزی در گفت‌وگو با اقتصاد آنلاین این خبر را ۱۰۰ درصد تکذیب کرد و گفت ما از صبح امروز در محل کار حاضریم و استعفا را ۱۰۰ درصد تکذیب می‌کنم.

منبع: فرارو

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر