کد خبر: 170974
A

وزیر ارشاد: جمعه جشن خودکفایی کاغذ داریم

وزیر فرهنگ گفت: از تولید ۵ هزار تن تولید کاغذ در سال امروز به ۸۰ هزار تن رسیدیم و ۱۵۵ میلیون کتاب های درسی با کاغذهای تولید داخل چاپ شده است.

وزیر ارشاد: جمعه جشن خودکفایی کاغذ داریم

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیئت دولت، اظهار داشت: ما امیدواریم موضوع غزه با پیروزی کامل جریان مقاومت به پایان برسد؛ همکاران رسانه ای و فرهنگی هنری نقش بزرگی در تبیین این حماسه بزرگ داشتند.

وی افزود: در ارتباط با مالیات هنرمندان و اتفاقاتی که در موضوع ارائه اصلاحیه لایحه مالیات های مستقیم با صنف مرتبط ؛ جلسه های کارشناسانه ای برگزار کردیم و با هماهنگی وزارت امور اقتصاد و دارایی این بخش مطابق پیشنهاد وزارت ارشاد به تصویب مشترک رسید.
 
وزیر فرهنگ گفت: هم نوع نگاه دولت مثل لایحه 1401 است و هم عواید مالیاتی، در واقع عواید ناشی از وصول مالیاتها طبق لایحه دولت به صندوق هنر واگذار خواهد شد و اتفاق بسیار مهمی در جهت حمایت از حوزه فرهنگ و هنر است. همچنین جمعه جشن خودکفایی کاغذ در مازندران را خواهیم داشت و همکاران رسانه ای را هم دعوت کردیم که در این جشن همراه ما باشند. 
 
اسماعیلی تصریح کرد: از تولید 5 هزار تن تولید کاغذ در سال امروز به 80 هزار تن رسیدیم و 155 میلیون کتاب های درسی با کاغذهای تولید داخل چاپ شده است.

منبع: تسنیم

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر