کد خبر: 173397
A

ارگان مطبوعاتی نزدیک به سپاه: مهم‌ترین و اصلی‌ترین وظیفه زنان حفظ خانواده و تربیت فرزند است

ارگان مطبوعاتی نزدیک به سپاه نوشت: مهم‌ترین و اصلی‌ترین وظیفه زن، حفظ خانواده و تربیت فرزند است و هیچ فعالیت یا کار دیگری به این دو مسئله خطیر نباید آسیب برساند. حفظ خانواده اعم و اهم از مسائل اجرایی خانه و خانواده بوده و تبدیل محیط خانه به فضایی برای رشد و عروج و معنویت و معرفت و فضایی عاطفی و صمیمانه و جایی که همسر و فرزندان احساس امنیت و آرامش و تعلق کنند، از اصول آن است.

ارگان مطبوعاتی نزدیک به سپاه: مهم‌ترین و اصلی‌ترین وظیفه زنان حفظ خانواده و تربیت فرزند است

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ ارگان مطبوعاتی نزدیک به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی وظایف زنان را لیست کرده است.

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ روزنامه جوان نوشت، در جامعه انقلابی ما اگر شأن زن بیشتر از مرد نباشد کمتر نیست و روی این اصل باید ویژگی‌های زن در زمینه‌های گوناگون، مانند آموختن علم، جهاد، ارتباط با مرد، نقش مادری که در تمام این‌ها حضرت زهرا (س) یک نمونه است، مورد بررسی قرار گیرد.

این روزنامه افزوده است: طبق بیانات صریح امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری مهم‌ترین و اصلی‌ترین وظیفه زن، حفظ خانواده و تربیت فرزند است و هیچ فعالیت یا کار دیگری به این دو مسئله خطیر نباید آسیب برساند. حفظ خانواده اعم و اهم از مسائل اجرایی خانه و خانواده بوده و تبدیل محیط خانه به فضایی برای رشد و عروج و معنویت و معرفت و فضایی عاطفی و صمیمانه و جایی که همسر و فرزندان احساس امنیت و آرامش و تعلق کنند، از اصول آن است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر