کد خبر: 177395
A

مدیر عامل شرکت پتروشیمی کیان: صنعت پتروشیمی در خدمت جامعه علمی کشور است

عبدالله یاوری، مدیر عامل شرکت پتروشیمی کیان، در دیدار با علی موحدی مدیرکل آموزش و پرورش و برزگری رییس صندوق ذخیره فرهنگیان استان بوشهر گفت؛ صنعت پتروشیمی کشور در جهت اعتلای و توانمند سازی علمی کشور همراهی دارد .

مدیر عامل شرکت پتروشیمی کیان: صنعت پتروشیمی در خدمت جامعه علمی کشور است

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ عبدالله یاوری، مدیر عامل شرکت پتروشیمی کیان، در دیدار با علی موحدی مدیرکل آموزش و پرورش  و برزگری رییس صندوق ذخیره فرهنگیان استان بوشهر گفت؛ صنعت پتروشیمی کشور در جهت اعتلای و توانمند سازی علمی کشور همراهی دارد .

مدیر عامل شرکت پتروشیمی کیان در این دیدار توسعه زیر ساخت‌های آموزشی کشور و محرومیت زدایی و توجه به مناطق کم برخوردار که ریشه های اصلی آن در آموزش و پرورش است را لازم و ضروری دانستند.

یاوری در این دیدار به انجام مسئولیت‌های اجتماعی شرکت‌های تولیدی صنایع پتروشیمی و نفت و گاز در راستای محرومیت زدایی مدارس کم برخوردار و بروز رسانی تجهیزات آموزشی فعالیت‌ها و همکاری‌های خوبی در سال‌های اخیر داشته است و در این راستا ستاد مسئولیت‌های اجتماعی منطقه ویژه اقتصادی عسلویه با تعیین اولویت‌های برنامه در حوزه آموزشی و فرهنگی گام‌های خوبی برداشته است که ثمره همراهی مدیران عامل مجتمع های پتروشیمی کشور است .

علی موحدی مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر در این دیدار و نشست به ضرورت توجه شرکت‌های تولیدی پتروشیمی برای توانمند سازی مراکز آموزشی استان و برخوردار کردن مدارس کم برخوردار مناطق محروم استان پرداختند و از مهمترین نیازهای آموزشی استان تجهیز و تکمیل آوردگاه دانش آموزی استان به خوابگاه دانش آموزی و تجهیز آن به تجهیزات اقامتی و ورزشی و آزمایشگاهی مدارس دانستند که انتظار است از بخش مسئولیت‌های اجتماعی شرکت‌های پتروشیمی در منطقه عسلویه به آن توجه شود .

علی موحدی در بخشی به گزارش اقدامات و عملکرد اداره کل در انجام امور فوق برنامه ای و فرهنگی چون اعتکاف دانش آموزی در سطح استان و جشن های تکلیف دانش آموزی و ویژه برنامه یادواره شهدای دانش آموزی اشاره کرد.

photo_2024-01-30_04-24-07 (2)

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر در بخشی به امید آفرینی دانش آموزان با آشنایی از ظرفیتهای توانمندی مبتکرین و متخصصین صنایع بویژه پتروشیمی اشاره کردند و درخواست مشارکت برای برگزاری اردوهای دانش آموزی از پالایشگاه‌ها و پتروشیمی های عسلویه پرداختند.

مهندس یاوری مدیرعامل شرکت پتروشیمی کیان در بخش پایانی این دیدار با استقبال از اردوهای دانش آموزی در جهت آشنایی دانش آموزان با توانمندی‌های کشور و امید آفرینی به آینده روشن کشور با علم آموزی و تخصص گرایی دانش آموزان اشاره کرد .

مدیر عامل شرکت پتروشیمی کیان با ابلاغ پیام تقدیر و تشکر از حمایت‌های وزیر محترم آموزش و پرورش، رییس صندوق فرهنگیان و مدیر عامل شرکت پترو فرهنگ در توسعه زیر ساخت‌های شرکت پتروشیمی کیان به واسطه مدیرکل آموزش و پرورش و رئیس صندوق فرهنگیان استان بوشهر از مقامات عالی رتبه وزارت آموزش و پرورش برای بازدید از این ظرفیت بالای اقتصادی کشور در مگاپروژه کیان دعوت بعمل آوردند تا در آینده نزدیک با حضور و بازدید مقامات حرکت‌های پیشرفت این مگاپروژه سرعت بیشتری بخود گیرد .

photo_2024-01-30_04-22-50

در پایان این دیدار موحدی مدیرکل آموزش و پرورش، برزگری رییس صندوق فرهنگیان و رییس حراست اداره کل به همراه مدیرعامل و مدیران شرکت از کارگاه‌های عملیاتی عمرانی سایت بازدید بعمل آوردند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر