کد خبر: 180586
A

مدیر رفاه و امور اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد: یارانه هیچ خانواری قطع نشده است

مدیر رفاه و امور اجتماعی تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: یارانه‌ هیچ خانواری در کهگیلویه و بویراحمد قطع نشده و خانواده‌ها نگرانی در این زمینه نداشته باشند.

مدیر رفاه و امور اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد: یارانه هیچ خانواری قطع نشده است

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ علی دانشی، مدیر رفاه و امور اجتماعی تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد، گفت: یارانه‌ هیچ خانواری در کهگیلویه و بویراحمد قطع نشده و خانواده‌ها نگرانی در این زمینه نداشته باشند.

وی افزود: واریز نشدن یارانه به حساب خانوارها به دلیل استفاده کالا برگ در ماه قبل از آن یعنی دی ماه بوده است

وی بیان کرد: یارانه برخی افراد در بهمن ماه یارانه تشویقی ۱۲۰ هزار تومانی به همراه یارانه نقدی بود که این ماه را خرید کرده‌اند.

دانشی تصریح کرد: از ۲۵ تا ۲۹ اسفند ماه یارانه‌ها به حساب سرپرست خانوارها واریز می‌شود و یارانه تشویقی نیز ۱۷ همین ماه واریز می‌شود.

وی افزود: یارانه خانوارهای کهگیلویه و بویراحمدی قطع نشده و به کسانی که ماه گذشته یارانه نقدی خود را به سبد معیشتی تغییر دادند اما مبلغ به حساب آن‌ها واریز نشده این اطمینان را می‌دهم که یارانه آن‌ها قطع نشده و چند روزی صبر کنند که برای آن‌ها پرداخت شود و برای مشخص شدن دهک درآمدی خود می‌توانند به کافی نت‌ها مراجعه کنند یا از طریق سامانه حمایت بررسی کنند.

منبع: مهر

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر