کد خبر: 181950
A

نماینده مراغه خطاب به رییسی: اولین رییس جمهور تک دوره‌ای ایران خواهید بود

نماینده مراغه در مجلس گفت: تورم و گرانی در این وضعیت بد اقتصادی و معیشتی توان مردم را بریده است.

نماینده مراغه خطاب به رییسی: اولین رییس جمهور تک دوره‌ای ایران خواهید بود

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ علی علیزاده، نماینده مجلس، در نشست علنی امروز، ۲۰ اسفندماه، مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود ضمن اشاره به حضور مردم در انتخابات ۱۱ اسفندماه گفت: در این ایام که دشمن تمام توان خود را به کار گرفت تا مردم با صندوق رای و سرنوشت خود قهر کنند، حضور مردم بسیار معنی‌دار بود و باید از لبیک مردم به دعوت رهبر معظم انقلاب در این مقطع حساس تشکر کنم.

نماینده مراغه در مجلس در تذکر خود خطاب به شورای نگهبان گفت: اعضای محترم شورای نگهبان، مسئولیت نظارت بر صحت انتخابات با شما است، سفره‌های رنگین و پول‌های کثیف در برخی از حوزه‌ها سرنوشت انتخابات را رقم زدند. میلیارد‌ها تومان پول کثیف، کارت هدیه به همراه بازداشتی‌های روز انتخابات گواه تشکیل جمعه‌بازار خرید و فروش گسترده رای است. از شورای نگهبان می‌خواهم که مصلحت‌سنجی نکند، به وظیفه قانونی، انقلابی و شرعی خود عمل کند. شما در محضر خداوند، شهدا و امام شهدا مسئول هستید.

وی در تذکری دیگر خطاب به رییس جمهوری عنوان کرد: تورم و گرانی در این اوضاع بد اقتصادی و معیشتی توان مردم را بریده است، مردم دیگر با قیمت دلار، سکه و ماشین کار ندارند؛ در تامین مایحتاج اولیه خود با مشکل مواجه‌ هستند. آقای رییس جمهور تیم اقتصادی شما قبل از تشکیل دولت، علت اصلی نابسامانی اقتصادی را بی‌کفایتی و بی‌عرضگی دولتمردان می‌دانستند، ما شاهد تلاش‌های شبانه‌روزی جهادی و طاقت‌فرسای شما هستیم، اما این وضعیت اقتصادی محصول تدابیر فرمانده تیم اقتصادی شما است.

علیزاده بیان کرد: ناکارآمدی و ضعف شدید شخص فرمانده اقتصادی دولت یعنی آقای مخبر علت اصلی وضع موجود است. ما یک سال دیگر وارد کارزار انتخاباتی خواهیم شد. با این فرمان و این فرمانده اقتصادی دولت اگر وارد انتخابات شوید قطعا بدانید اولین رییس جمهور تک دوره‌ای ایران خواهید بود لذا برای رضایت خدا و کسب رضایت مردم مخبر را برکنار کنید تا مردم امیدوار شوند و اقتصاد هم نفس بکشد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر