کد خبر: 27927
A
مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام اعلام کرد

ادامه توزیع گوشت و مرغ دولتی/ شکایت از طرح‌کنندگان وجود انگل در گوشت

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام اعلام کرد که گرچه وضعیت بازار گوشت قرمز و گوشت مرغ نسبت به روز گذشته بهتر شده است اما تا منطقی شدن قیمت‌ها توزیع گوشت قرمز و گوشت مرغ به صورت دولتی ادامه خواهد یافت و از طرح کنندگان شایعات وجود انگل در گوشت‌های وارداتی شکایت و با آنها برخورد خواهیم کرد.

ادامه توزیع گوشت و مرغ دولتی/ شکایت از طرح‌کنندگان وجود انگل در گوشت

به گزارش پایگاه خبری تحلیل دیده بان ایران، علیرضا ولی اظهار کرد: در حال حاضر مشکل خاصی در بازار گوشت مرغ وجود ندارد و متوسط قیمت این محصول در کشور ۷۸۰۰ تومان است که البته بیشترین قیمت در استان خوزستان با کیلویی ۸۳۰۰ تومان و کمترین قیمت در استان خراسان با کیلویی کمتر از ۷۰۰۰ تومان است.

وی افزود: گرچه مشکل خاصی در بازار گوشت مرغ وجود ندارد و گرانی چندانی مشاهده نمی‌شود، اما توزیع گوشت مرغ تا زمانی که نوسان قیمت در بازار وجود دارد، ادامه پیدا خواهد کرد تا تعادل نسبی در بازار ایجاد شود.

عرضه روزانه ۱۰۰ تن گوشت گرم گوسفندی در پایتخت

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام گفت: برای تنظیم بازار گوشت قرمز نیز روزانه بیش از ۱۰۰ تن گوشت گرم گوسفندی در تهران توزیع می‌شود که تا منطقی ‌شدن بازار ادامه پیدا خواهد کرد که به عنوان مثال در عید قربان ضمن توزیع گوسفند زنده در میادین میوه و تره‌بار تهران بیش از ۴۰۰۰ لاشه را در اختیار آنهایی که نذر داشتند قرار دادیم.

طرح شکایت از پخش‌کنندگان شایعه وجود انگل در گوشت بسته‌بندی

ولی اظهار کرد: چنین شایعاتی مانند وجود انگل در گوشت‌های بسته‌بندی به شدت تکذیب می‌شود، چرا که نظارت‌ها روی گوشت‌های وارداتی چند برابر گوشت‌های تولید داخل است و پس از تایید دستگاه‌های نظارتی متعدد اقدام به واردات و بسته‌بندی و توزیع آنها می‌کنیم؛ بنابراین این مساله را همچنان پیگیری خواهیم کرد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر