کد خبر: 31611
A

استاندار: توسعه سواحل مکران آینده خوبی برای شرق هرمزگان رقم می زند

استاندار هرمزگان گفت: با اجرای طرح های توسعه سواحل مکران آینده خوبی برای شرق استان رقم خواهد خورد.

استاندار: توسعه سواحل مکران آینده خوبی برای شرق هرمزگان رقم می زند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، فریدون همتی شامگاه یکشنبه در دیدار با امام جمعه میناب با بیان اینکه این شهرستان می تواند محور توسعه شرق هرمزگان باشد، افزود: میناب از جمله بزرگترین شهرهای استان با ظرفیت های بسیار در بخشهای صنعت، کشاورزی و شیلات می باشد.
وی با بیان اینکه باید همه تلاش خود را برای بهبود اوضاع مردم به کار گیریم، افزود: دولت با محدودیت های منابع مالی مواجه است و اگر بتوانیم فکر و ایده و توانمندی مردم را به کار بگیریم شاهد رفع مشکلات خواهیم بود.
استاندار هرمزگان با اشاره به آغاز اجرای آئین نامه تجارت ملوانی در هرمزگان، تصریح کرد: برای توسعه فعالیت های صیادی و فعال شدن تعاونی های مرزنشینان نیز در هرمزگان برنامه داریم.
همتی با تاکید بر اینکه باید ذهن و نگرش مردم را نسبت به آینده پر از امید و نشاط کنیم، عنوان کرد: دشمن دائما در حال توطئه علیه ملت ایران است و تحریم های اقتصادی نیز در این راستا صورت گرفت که به لطف خداوند و هدایت های مقام معظم رهبری و همت و تلاش مردم و دولتمردان شاهد کم اثر شدن تحریم ها بوده ایم.
حجت الاسلام حسین معتمدی فر امام جمعه میناب نیز در این دیدار از نگاه جامع فریدون همتی استاندار هرمزگان به مسائل استان و طرح های و برنامه های جدید مدیریت عالی استان قدردانی کرد.
سواحل مکران دروازه طلایی ایران اسلامی است که توسعه آن در بخش های مختلف با توجه به فرمایش ها و تاکید مقام معظم رهبری به صورت ویژه در دستور کار دولت تدبیر و امید قرار گرفته و در حال عملیاتی شدن است.
50 تا 60 درصد سواحل مکران در استان هرمزگان قرار دارد و دولت و وزارت راه و شهرسازی و سایر دستگاه های اجرایی در صدد هستند با رونق اقتصادی ساحلی در این منطقه، کسب و کار در بین مردم شرق استان هرمزگان توسعه یابد.
سواحل مکران فرصتی ویژه برای جذب سرمایه گذاران و توسعه و عمران شهرستان های جاسک، سیریک و میناب است.
شهرستان میناب در 90 کیلومتری شرق بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده و بعد از مرکز ، بزرگترین شهرستان استان محسوب می شود.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر