کد خبر: 32308
A

آخرین طرح تفصیلی شهرها ملاک عمل شهرداری و راهداری خواهد بود

معاون فرماندار ابهر گفت: شهرداران باید نسبت به ارائه آخرین طرح جامع تفصیلی شهرها که ملاک عمل شهرداری و راهداری خواهد بود اقدام کنند.

آخرین طرح تفصیلی شهرها ملاک عمل شهرداری و راهداری خواهد بود
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، علی محمدیان روز پنجشنبه در جلسه شورای ترافیک شهرستان ابهر افزود: اصلاحات هندسی راه ها که برخی از دهیاران بدون مصوبه شورای ترافیک انجام می دهند وجاهت قانونی ندارد و در صورت بروز حادثه در این نقاط شخصی که اقدام به این اصلاحات کرده مقصر است.
وی اظهار کرد: در گذشته پرداختن به برخی جزئیات مانند نرخ کرایه تاکسی ها ما را از رسیدگی به برخی موضوعات مهم و کلی باز می داشت که این جزئیات در کمیته ترافیک شهرها بررسی و تصمیم گیری خواهد شد.
معاون فرماندار ابهر با اشاره به یکی از معضلاتی که در ابهر نمود یافته، ابراز کرد: بروز و نمود نقاط حادثه خیز از مشکلاتی ترافیکی است که نیاز به بررسی و نگاه دقیق کارشناسی دارد.
وی خاطر نشان کرد: اصلاح هندسی سه راهی هیدج و ورودی شهر هیدج که مشکلات و تبعاتی را به دنبال داشت در شورای ترافیک استان بررسی و طرح آن برای بررسی و اجرا به شهرستان ابلاغ شد.
محمدیان تاکید کرد: مسئولان مرتبط با موضوع ترافیک شهرستان اقدامات تخصصی و کارشناس شده را به صورت کامل انجام دهند که به طور مثال حذف یک چراغ قرمز چه مزایایی دارد و یا چه جایگزینی برای آن در نظر گرفته ایم.
وی در زمینه محدوده ترافیکی شهرها، یادآور شد: براساس مصوبه شورای ترافیک استان شهرداری ها باید بر اساس آخرین طرح جامع تفضیلی در ورودی و خروجی های شهر به صورت دقیق یک تابلو با عنوان 'انتهای محدود خدمات شهری' نصب کنند.
معاون فرماندار ابهر بیان کرد: این تابلو ملاک عمل نیروی انتظامی، راه و شهر سازی، و شهرداری خواهد بود که مشکلات محدوده ترافیکی شهرها را حل می کند.
شهرستان ابهر با 155 هزار نفر جمعیت در 90 کیلومتری شرق زنجان واقع است.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر