کد خبر: 32363
A

گام های علمی برای توسعه روستاها با هم افزایی دولت و مجلس

نماینده مردم اهر و هریس در خانه ملت گفت: مجلس به همراه دولت اهتمام بر توسعه و آبادانی روستاها دارد و پیگیری و اجرای برنامه ها در این زمینه وظیفه تمامی مسئولان است.

گام های علمی برای توسعه روستاها با هم افزایی دولت و مجلس
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، بیت الله عبدالهی روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری اهر با اشاره به اینکه احداث بزرگراه تبریز – باکو یکی از محورهای توسعه منطقه ارسباران به‌ حساب می‌آید، گفت: احداث این بزرگراه تنها در توان سرمایه‌گذار بخش خصوصی و بانک‌ها خواهد بود.
وی تأثیر اقتصادی احداث بزرگراه تبریز – باکو در منطقه ارسباران را غیرقابل ‌انکار دانست و اضافه کرد: اجرای این طرح نیاز به پیگیری و رایزنی‌های مسئولان از جمله مسئولان ارشد استان دارد.
نماینده مردم اهر و هریس در مجلس با بیان اینکه بزرگراه اهر – هریس – تبریز تنها محدود به این شهرستان‌ها نمی‌شود، افزود: این بزرگراه حیاتی‌ ترین طرح منطقه و استان به شمار می‌رود.
وی با تأکید بر اینکه شهرستان‌های اهر و هریس جزو شهرستان‌های معدن خیز آذربایجان شرقی هستند، اظهارکرد: توسعه راه‌آهن در منطقه ارسباران بر توسعه معادن این شهرستان نیز تأثیر بسیاری خواهد داشت.
وی با اشاره به فعالیت‌های خوب دولت در حوزه‌های مختلف در روستاها گفت: در سال‌های پس از انقلاب در زمینهٔ های تأمین زیرساخت‌های اساسی مانند آب و برق فعالیت‌های بسیار خوبی شده و دولت کنونی هم بر ایجاد اشتغال اهتمام دارد.
وی اظهارکرد: مردم این منطقه به تأثیرگذاری دولت تدبیر و امید و استاندار آذربایجان شرقی باور دارند و معتقدند که مسئولین برای تحقق مطالبات مردم از هیچ تلاشی فروگذاری نمی‌کنند.
برنامه دولت برای پرداخت 200 هزار میلیارد ریال تسهیلات کم بهره اشتغال زایی در روستاها از گام های عملی دولت در راستای توسعه و ایجاد عدالت اجتماعی است.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر